Aviseringar
Rensa alla

Slut på fantasier?


Ämnesstartare

Jag undrar om det skulle bli någon skillnad om jag tog avstånd helt. Alltså, inte fantiserar, inte ser porr, i typ två veckor. Och sedan när jag nästan spricker av lust så kan jag försöka mig på att fantisera. Då kanske det går lättare.
Jag ska nog sluta kolla på porr. Har faktiskt inte tittat sedan jag skrev den här tråden. Äh. :/


   
SvaraCitera

Trimstrams:

i typ två veckor

jag tror du behöver längre tid en så för att hitta egna fantasier och inte scener från porren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m123456:

jag tror du behöver längre tid en så för att hitta egna fantasier och inte scener från porren.

Jajo. Kan ju hända. Hm.
Är det fusk med sexnoveller? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag har inga problem med att runka utan porr

Fantisera kan tvärtom vara riktigt trevligt om man verkligen går in för det


   
SvaraCitera

bli kär och sakna den personen så är det ganska enkelt att fantisera ihop fina grejer


   
SvaraCitera

Trimstrams:

Är det fusk med sexnoveller?

upp till dig [smile] testa, kommer inte fantasierna tillbaks får du väl sluta med novellerna också i såna fall


   
SvaraCitera

Trimstrams:

Är det fusk med sexnoveller? [rolleyes]

det är nog smart transaktion förresten. porr - sexnoveller - fantasi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridachoke:

bli kär

Om det kunde hända så skulle jag lätt lägga av med porren direkt. Synd bara att jag inte varit "kär" sedan jag var 14 och att jag glömt bort helt hur det känns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridachoke:

bli kär och sakna den personen så är det ganska enkelt att fantisera ihop fina grejer

aa verkligen, det är fan omöjligt att inte göra det när man ligger och ska sova.


   
SvaraCitera

Trimstrams:

Om det kunde hända så skulle jag lätt lägga av med porren direkt. Synd bara att jag inte varit "kär" sedan jag var 14 och att jag glömt bort helt hur det känns.

[sad][sad][sad] fy i gatan. du kan ju försöka skaffa en kändiscrush, det är ju lite mysigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridachoke:

du kan ju försöka skaffa en kändiscrush

Hahaha. Gillar inte när det inte är på riktigt. Fast visst kan jag bli tjejigt löjlig när jag ser någon som är snygg. Men då är det ju bara utseendemässigt. :/
Typ Mc Steamy i Gray's 🙂


   
SvaraCitera

Trimstrams:

Typ Mc Steamy i Gray's

haha men go for it! tror inte du är fast i porren för evigt direkt 🙂


   
SvaraCitera
Hando

Trimstrams:

Jag är kåt

Jaså duuu [blush]

Haha nej men seriöst nu, sånt är svårt...du får typ försöka komma på något bra ändå, även om det är svårt att komma på något bra. Sen så kan du sluta kolla på porr om det inte är upphetsande, annars är det bortkastad tid likssom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

inte är upphetsande

Det är inte det som är grejen. Grejen är att jag har svårt att bli det utan den.


   
SvaraCitera

Om man inte tittar på det ett tag så är jag helt säker på att fantasierna kommer tillbaka. Jag vet många som brukar fantisera mer runt semestrar och sådant då de inte har tillgång till internet.

Du kan ju köra en månad utan och en månad med, sedan växla på det sättet. 😉


   
SvaraCitera