Aviseringar
Rensa alla

slut påååå lediiigheeeeteeeen.........yao


Ämnesstartare

imon burjar ja skolan känner ingen kotte ... kmr jag klara av o gå te skolan varje da i fem dagar i veckan ??? minns ej när ja klev upp tidigare än 10 har ej gått i skolan på flera år .......känns bra....o gå dit imon.....pga behöver tänka på annat har 1 krossat hjärta o e fett besatt pga ingen syselsättning...men ändå undrar jag...HUR KOMMER DET GÅ ??? kmr angelize få homisar ??? kmr lärarna hata mej


   
Citera
Ämnesstartare

va tusan ska ja ha på mej

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

skjortklänning !! så ja ser ut som 1 smart gurl


   
SvaraCitera

Hej. Jag tror det kommer gå kalasbra på alla sätt. Fast det där med sömnen kan vara ett problem om man inte gått upp på ett tag men äsch!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hej. Jag tror det kommer gå kalasbra på alla sätt. Fast det där med sömnen kan vara ett problem om man inte gått upp på ett tag men äsch!

Hihi. [bigsmile] Ja, lär nog bli riktigt jobbigt i början men är rätt så pepp ändå. Tycker det kan vara mysigt att vakna tidigt och dricka kaffe med morgonsolen. [blush]


   
SvaraCitera

tror det kommer gå jättebra!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror det kommer gå jättebra!!!!!!!

Tack, hoppas det, lr det blir ju vad man gör det till... e iaf motiverad så det e ju skönt [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det kommer gå braa


   
SvaraCitera

Angelize:

Hihi. Ja, lär nog bli riktigt jobbigt i början men är rätt så pepp ändå. Tycker det kan vara mysigt att vakna tidigt och dricka kaffe med morgonsolen.

Hehe men då ska det nog inte vara några problem att komma upp. Då har du något fint som får dig att gå upp, och klarar man bara det i början och kommer in i det ska det nog flyta på sen. [smile]

Har du bara motivationen ska inte skolan vara några problem. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thanks m8s [love]


   
SvaraCitera

Angelize:

e iaf motiverad så det e ju skönt

alltid en fördel![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska spendera sista dagen i oviktiga livet med o kolla på samantha who(blir glad av den serien) lyssna på dubstep städa duscha göra fotbad o rena kropp............o själ. o äta popcorn med dipppppppppppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äre komvux? Det kommer nog att gå braa ska du se!
Pallar du inte gå alla dagar nu i början så är det väl inte hela världen, var snäll mot dig själv!!!


   
SvaraCitera

Kommer bli nääääääjs me fresh start 🙂

gl hf no hs!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det kommer gå superbra!!! jag kände inte en kotte och nu har jag massor av vänner!!! (efter två skoldagar)


   
SvaraCitera