Aviseringar
Rensa alla

Sluta äta?


Ämnesstartare

Knekten:

Okej, vad snittar du på?

vadå snittar? antal timmar jag sover?? bra fråga, 9-10 kanske. när jag väl har somnat är dt inga bekymmer, problemet är att jag ej kan sova fast jag e trött, behöver vara JÄTTE-trött aka röd i ögonen för att kunna somna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vadå snittar? antal timmar jag sover?? bra fråga, 9-10 kanske. när jag väl har somnat är dt inga bekymmer, problemet är att jag ej kan sova fast jag e trött, behöver vara JÄTTE-trött aka röd i ögonen för att kunna somna.

Så du vaknar typ 1-2 mitt på dagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Så du vaknar typ 1-2 mitt på dagen?

tiden förskjuts hela tiden framåt. Igår vaknade jag runt 15:30-tiden på eftermiddagen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknar i snitt en till två timmar senare varje dygn i och med att jag är vaken en till två timmar längre varje dygn pga att jag inte kan somna bara "trött".  


   
SvaraCitera

Jag hoppas inte att du kommer försöka göra någonting sådant för att gå ner i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

tiden förskjuts hela tiden framåt. Igår vaknade jag runt 15:30-tiden på eftermiddagen. 

Blir du inte knäpp av det?

Jag får ångest ifall jag vaknar senare än 1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Blir du inte knäpp av det?

gör ej ngt, har inga tider att passa. eller ibland iofs, men sällan. då dygnar jag. (sjukt jobbigt men nödvändigt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah, för när man börjar äta igen kan man ju inte hålla sig till lågkalorikost och sallad?
åh, folk...

Man rensar kroppen och ja, den ställs in på svält men vill man inte bli fet av det går det att lösa.
Uppmanar dig dock inte till det här, eftersom det kan få dig att vilja testa en till vecka eller utveckla en ätstörning


   
SvaraCitera
Cobrak

gammalumare:
ah, för när man börjar äta igen kan man ju inte hålla sig till lågkalorikost och sallad?
åh, folk...

Man rensar kroppen och ja, den ställs in på svält men vill man inte bli fet av det går det att lösa.
Uppmanar dig dock inte till det här, eftersom det kan få dig att vilja testa en till vecka eller utveckla en ätstörning

Det är väl la inte så jobbigt att käka hälsosamt och träna istället för att göra skit för sig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak: Det är väl la inte så jobbigt att käka hälsosamt och träna istället för att göra skit för sig själv?

Har inte påstått det motsatta, du får skriva sådär till trådstartaren.
Förövrigt tror jag det är bra om man rensar kroppen


   
SvaraCitera
Cobrak

gammalumare:

Tror det är bra att rensa kroppen

Igenom att sluta äta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Igenom att sluta äta?

Fasta*


   
SvaraCitera
Cobrak

gammalumare:

Fasta*

Fasta är väl knappast att skita i käk en vecka?


   
SvaraCitera

Cobrak:

Fasta är väl knappast att skita i käk en vecka?

Om man är sugen på att gå ner i vikt och ska "fasta" kan man ju göra på 5:2 dieten då man håller sig till 500 kalorier i två dagar men äter som vanligt resten av veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Fasta är väl knappast att skita i käk en vecka?

Vad menar du? Det finns olika sätt att fasta på

Jag tror det är bra för kropp och själ att ta paus från mat ett par dagar. Det är ingen diet eller ngt bantningstrix jag rekommenderar men jag tror det behövs och om du missade det så skrev jag att jag inte uppmanar till det eftersom att man kan trigga igång ätstörningar.


   
SvaraCitera