Aviseringar
Rensa alla

Sluta för helvete!!


Ämnesstartare

Sluta hacka på mig för att jag är fet!! Man kan ju fan få självmordstankar av UM[shake]
Kan vi inte vara trevliga mot varandra istället, stötta och hjälpa så gott vi kan?? Visst jag väger för mycket och visst lider jag av fetma!! Men det finns en anledning till att jag blivit så här kraftig, vilket jag har förklarat förut. Min vikt har pendlat upp och ner hela mitt liv i princip, när jag har mått som
sämst har jag också vägt som mest. Det är egentligen inte så stor skillnad mellan mig och en person med anorexi, i grunden är det samma sjukdom. Försök förstå detta ni som har fördomar mot feta. Jag har också fördomar som alla andra men jag försöker bli av med dom och har till viss del blivit det också.

FÖRDOMAR om feta som inte stämmer

Dom är lata (visst finns det dom som är det men det finns ju smala som är jättelata och överviktiga som tränar!)

Dom är dumma (intelligensen sitter ju inte i fläsket!!)

Dom har ingen insikt (jag kan bara tala för mig själv och jag har jävligt mycket insikt. Det är bara inte alltid så lätt att förändra sig i praktiken.)

ps. jag föddes NORMALVIKTIG, en vanlig tös på 3,5 kg[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

ett exempel på min viktpendling

våren 2004: 85-86 kg
vintern 2004: 95-96 kg
våren 2005: ca 82 kg
hösten 2005: 80-85 kg

idag: ca 114 kg


   
SvaraCitera

självmordstankar får man ändå[wink]


   
SvaraCitera

De.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

självmordstankar får man ändå

jao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

De.

och du menar??


   
SvaraCitera

Ame nu räcker det!

Du har gjort tillräckligt med trådar om hur jävla ful och fet du är. Det är ingen som bryr sig om det förstår du. Du kan ju inte skylla på att du får självmordstankar när du går runt å skyltar om det som nån reverse attentonwhore.
Tips: Spring till plastikkirurgen så förlorar du ju lite vikt på vägen.

RYCK UPP DIG FÖR HELVETTE![mad]


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

och du menar??

EnsamFlickaVärlden:

Dom

EnsamFlickaVärlden:

Dom

EnsamFlickaVärlden:

Dom

De.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är UM, ingen bryr sig förstå det.


   
SvaraCitera

UM har blivit invaderat av sarkastiska egocentriska as. Det är jobbigt, men man får helt enkelt lära sig att ignorera de personerna och lyssna till dem som försöker att stötta helt enkelt.


   
SvaraCitera

JanJoergen:

Du har gjort tillräckligt med trådar om hur jävla ful och fet du är. Det är ingen som bryr sig om det förstår du. Du kan ju inte skylla på att du får självmordstankar när du går runt å skyltar om det som nån reverse attentonwhore.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Det här är UM, ingen bryr sig förstå det.

ungdomar.se borde byta namn till MänniskorUtanEmpati.se


   
SvaraCitera

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Ame nu räcker det!

dra då smalis!!


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

Men det finns en anledning till att jag blivit så här kraftig

Ja, du har ätit för mycket och motionerat för lite.

EnsamFlickaVärlden:

Dom är dumma (intelligensen sitter ju inte i fläsket!!)

Ja, dom är dumma för att de förstör sina kroppar.

EnsamFlickaVärlden:

Dom är lata

Ja, dom är lata för att de inte motionerar och orkar laga riktig och nyttig mat.


   
SvaraCitera