Aviseringar
Rensa alla

sluta med p-piller?!


Ämnesstartare

hej! jag tänkte sluta med p-piller, har tre kartor kvar sen blir det uppehåll. vet inte hur länge, men iaf ett par-tre månader. inga problem med att börja med nya sen eller? blir det några konstigheter nu när jag slutar?
det är väl bara att göra som sist med de nya, att börja på mensens sista dag, eller hur det nu var.. 🙂
uppehållet beror på att jag är utomlands och inte orkar leta upp och skaffa nya, plus har inte råd med det. så tänkte fixa nya när jag kommer hem, hos min gamla vanliga. 🙂

inga problem att göra såhär väl? enda negativa är ju att man inte har koll på mensen på samma sätt..

tack för hjälpen!


   
Citera

litensoetis:

inga problem med att börja med nya sen eller?

Nej.

litensoetis:

blir det några konstigheter nu när jag slutar?

Mensen kan krångla under några månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Mensen kan krångla under några månader.

okej, tack för svaren. =)


   
SvaraCitera

litensoetis:

okej, tack för svaren. =)

[smile]

Men har du haft problem med piller eller mens förut ska du nog prata med typ barnmorskan på ungdomsmottagningen eller vart du går. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Men har du haft problem med piller eller mens förut ska du nog prata med typ barnmorskan på ungdomsmottagningen eller vart du går. 🙂

men det är det som är grejen.. är utomlands och vill inte direkt leta upp nån här för det, men har aldrig haft problem med nånting så det går nog bra! tänkte bara höra ifall någon gjort som jag och hur det hade gått.
lite krångel med mensen hade jag ändå förväntat mig så.. det blir nog bra! 😉


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera