Aviseringar
Rensa alla

sluta med strattera?


Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

Nu har jag tagit strattera i 11 dagar. Och har hittills haft grov ångest sen åtta dagar tillbaka. Har tappat mat lusten, kan gå en hel dag utan mat. Kan knappt sova fast jag är trött, blir 5 timmars sömn per natt.

Nu vet jag inte om jag ska fortsätta med medicinen då den ger så mycket biverkningar. Har någon här tagit strattera och känt samma saker? Är det värt att fortsätta, eller höja dosen? Eller bara sluta.


   
Citera

Det bästa du kan göra är att prata med din läkare. För du får den väl utskriven av en sådan eller?


   
SvaraCitera
Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det bästa du kan göra är att prata med din läkare. För du får den väl utskriven av en sådan eller?

Jo, men hon är på semester.


   
SvaraCitera

Fubu:

Jo, men hon är på semester.

Åh, jag fårstår. Hur lång tid är det kvar tills hon kommer tillbaka? Det är inte bra att mixtra med medicin själv.


   
SvaraCitera
Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Åh, jag fårstår. Hur lång tid är det kvar tills hon kommer tillbaka? Det är inte bra att mixtra med medicin själv.

Har ingen aning. Men kunde ringa en läkare i Luleå, å berätta hur jag känner när jag tar medicinen.


   
SvaraCitera

Fubu:

Har ingen aning. Men kunde ringa en läkare i Luleå, å berätta hur jag känner när jag tar medicinen.

Har du gjort det?


   
SvaraCitera
Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Har du gjort det?

Jo, men hon i förrgår. Hon sa att jag skulle ta den på kvällen istället för på morgonen.


   
SvaraCitera

Fubu:

Jo, men hon i förrgår. Hon sa att jag skulle ta den på kvällen istället för på morgonen.

Prova det isåfall.


   
SvaraCitera

Strattera - http://genericmedstonorth.com/?wm=11492&tr=8027 Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.


   
SvaraCitera

Hejsan!
Kan rekommendera Strattera från http://super-p-force.biz/index-se.html funkade rätt bra och hade väl hyffsat pris.


   
SvaraCitera

men jävla muppar ni ska inte äta starka piller utan ordination och råd från läkare. hur kan folk vara så dumma???


   
SvaraCitera

Fubu:

Har någon här tagit strattera och känt samma saker?

min bror blev snarare jättehungrig o sen hade han asmkt problem med magen så han fick till slut sluta m det. men de hjälpte en del mot det som de skulle hjälpa mot.

prata m läkar1 🙂


   
SvaraCitera