Aviseringar
Rensa alla

Sluta överanvänd ordet dock [mad]


Ämnesstartare

Seriöst, skitstörigt. [sad] Sluta med att inleda varande jävla mening med det och använd det inte hundra gånger i varje stycke. Du får inte en mer akademisk flärd i språket, du verkar inte ens pretentiös - bara tragisk och skitstörig. [mad][mad]


   
Citera

Det är ju ett bra ord [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dock så är det ju ett rätt så praktiskt ord i många sammanhang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder nog ordet rätt flitigt hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger inte att man inte bör använda det alls, bara med lite fucking måtta. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vägrar, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

bara med lite fucking måtta.

*dock med lite fucking måtta

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ändock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA DET ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA ORIGINELLT OCH SKOJIGT ATT SKRIVA DOCK I DENNA TRÅD BARA FÖR ATT NI INTE "FÅR"

[mad][mad]

Har förövrigt använt ordet "D" två gånger senaste veckan, så jag får leva. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

JA DET ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA ORIGINELLT OCH SKOJIGT ATT SKRIVA DOCK I DENNA TRÅD BARA FÖR ATT NI INTE "FÅR"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag inleder aldrig D-ordet i en huvudsats, så sluta dra förhastade slutsatser! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

JA DET ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA ORIGINELLT OCH SKOJIGT ATT SKRIVA DOCK I DENNA TRÅD BARA FÖR ATT NI INTE "FÅR"

Haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

DOCK

Dekadent:

SKOJIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emellertid, varför ska jag bry mig om din värdelösa åsikt? Jag ämnar att fortsätta dock:andet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Emellertid, varför ska jag bry mig om din värdelösa åsikt? Jag ämnar att fortsätta dock:andet.

Då får du ej komma på mitt kalas.


   
SvaraCitera