Aviseringar
Rensa alla

Sluta röka


men seriöst, det är så sjukt svårt att inte runka på en vecka, det är jobbigt att vara kåt 24 timmar om dygnet, och inte kunna runka! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

kirgizistan: Det är så jävla äckligt och avtändande när en tjej röker
kirgizistan: det är lika äckligt när killar gör det.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

men seriöst, det är så sjukt svårt att inte runka på en vecka, det är jobbigt att vara kåt 24 timmar om dygnet, och inte kunna runka! [cry]

Varför slutade du då? [confused] Det är inte direkt så att det skadar din hälsa... eller? [wink]


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Varför slutade du då? Det är inte direkt så att det skadar din hälsa... eller?

Nja.. Det är rätt svårt att förklara [smile]
Runkade varje dag förr. Bestämde mig för att när påsklovet var slut, skulle jag vara en starkare person typ! Jag skulle bli bättre på allt, få bättre självförtroende, sluta ta skit av folk, stå up för mig själv osv osv. Jag ville ta en paus från runkande, för jag visste att det skulle vara svårt. Men det kommer göra mig starkare! Det kommer typ bevisa för mig själv att jag kan klara allt, bara jag har bestämt mig för det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Det kommer typ bevisa för mig själv att jag kan klara allt, bara jag har bestämt mig för det [smile]

Jaha, då förstår jag. [y] Håll ut!


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Jaha, då förstår jag. Håll ut!

[smile] tack


   
SvaraCitera

Det är egentligen inte så himla svårt, man övertygar sig själv att det är det för att man egentligen inte vill sluta..
Jag lyckades sluta efter 6 år. Läste en sluta-röka bok, vilket hjälpte en hel del faktiskt. Fast jag hade bestämt mig tidigare.
De första 2 veckorna är förjävliga. Det är som att ha pms konstant, jag kände mig trött och hängig och rastlös och allmänt förbannad. Men efter det blir det bättre, jag antar att mycket sitter i skallen
Om man ser det som någnting man borde göra, och inte VILL göra i första hand, då går det nog inte så himla bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja snusa[y]


   
SvaraCitera

jag har försökt i snart 1år och jag kan inte.
jag körde med nickotugummi. och tejpa ihop rök fingrarna så det blir svårt 😀[party]


   
SvaraCitera

börja rök brass


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

börja rök brass

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit i att köpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på cancer varje gång du vill röka.


   
SvaraCitera

det är härligt att röka.. tänderna får den där ruttnande gula färgen, kläderna luktar skabb och man blir ett patetiskt skakande vrak som letar fimpar så fort ciggpengarna tar slut


   
SvaraCitera

postmodern:

Någon som har några bra tips och knep för att lyckas sluta röka?

[bigsmile]


   
SvaraCitera