Aviseringar
Rensa alla

Sluta sitta vid datorn och UM!!!!!


24/7
 24/7
Ämnesstartare

I know for a fact att det är fint väder i typ hela Sverige idag så gå uuut!!! Läs en bok eller plocka blommor eller kolla på människor eller sola eller gå en promenad eller träna eller plugga eller ragga upp någon eller något. Ni kan vara i skuggan om ni vill, inget krav på att vara i solen. Men ututut med er. Jag kom precis in för att äta mat pga dog hungerdöden och nu ska jag ut igen. Det här är bra för oss. WOOP WOOP! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag UMar utomhus Cool


   
SvaraCitera

24/7: fint väder

Är snöstorm, regn, och diverse andra saker som man kan skylla på för att få sitta inne


   
SvaraCitera

 

24/7:
I know for a fact att det är fint väder i typ hela Sverige idag så gå uuut!!! Läs en bok eller plocka blommor eller kolla på människor eller sola eller gå en promenad eller träna eller plugga eller ragga upp någon eller något. Ni kan vara i skuggan om ni vill, inget krav på att vara i solen. Men ututut med er. Jag kom precis in för att äta mat pga dog hungerdöden och nu ska jag ut igen. Det här är bra för oss. WOOP WOOP! 

tänk om man måste plugga och man måste vara hemma för att göra det?


   
SvaraCitera
mynona

Ja, jag ska snart ta min morgonpromenad. 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Biologen:
Jag UMar utomhus Cool

Visste att vissa skulle säga så, tror inte på er!!

ToxicWithaHintOfSteam:

Är snöstorm, regn, och diverse andra saker som man kan skylla på för att få sitta inne

Men det är ju bara ljug!

Anura:
 
tänk om man måste plugga och man måste vara hemma för att göra det?

Fast det måste man aldrig!Och även OM det är så, så har man alltid tid för en paus för att ladda batterierna och hjärnan!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

mynona:
Ja, jag ska snart ta min morgonpromenad. 

Vad trevligt!


   
SvaraCitera

24/7: Visste att vissa skulle säga så, tror inte på er!!

Balkong baby Cool


   
SvaraCitera

Är mulet här var tionde minut. Ledsen


   
SvaraCitera

Skriver klart skolarbete. Bra ursäkt. 


   
SvaraCitera
mynona

24/7: Vad trevligt!

Ja. Nu ska jag ut och sedan arbeta resten av dagenParty


   
SvaraCitera

Skall snart läsa i en fin bok på soffan!
Vågar inte gå ut!


   
SvaraCitera

24/7: Men det är ju bara ljug!

Jag hatar soligt väder även när jag är ute, har hellre varmt regn, så "It´s in the eye of the beholder" licksom 


   
SvaraCitera

Har tagit hundpromenader men kommer förmodligen stanna inomhus resten av dagen. 

Och alltså, anledningen till varför mina perseienner är neddragna är inte för att jag är en basement dweller, utan för att alla böcker och spel som står i fönsterkarmen skulle brinna upp annars mvh Väst-sydvästläget. 


   
SvaraCitera

Miceparade: basement dwelle

vad är basement dweller?


   
SvaraCitera