Aviseringar
Rensa alla

Sluta skräpa ner.


Ämnesstartare

Det är dags att alla själviska nerskräpare lägger av med sitt hänsynslösa beteende. Varje dag ser jag små värdelösa nollor som slänger skit på marken istället för i papperskorgar.

Här är mina åsikter om nerskräpning, direktkopierat från min "blogg" där allt idiotiskt och irriterande skrivs om.
Det är bara fjollor som blir upprörda över "ovårdat språk" så jag får väl varna för att det förekommer i texten nedan.

Jag är så jävla trött på alla nerskräpare. De är så jävla äckliga och hänsynslösa, ingen respekt över huvud taget. De har ingen rätt att leva. Jag avskyr att se massa jävla skräp överallt! Det är fult och förjävligt och det förstör naturen.

Så ini helvete jävla svårt kan det väl för fan inte vara att använda papperkorgar? Eller tycker folk det är coolt att slänga skit på marken? Är det töntigt att använda papperskorgar? Nu ska jag skryta lite. Jag själv slänger ALDRIG skräp på marken. Jag spottar inte ens tuggumi på marken. Allt slänger jag i papperskorgar.

Jag kan slänga fruktrester i skogen, det äts upp av fåglar och bryts ner lätt eftersom det är naturligt avfall. Men jag slänger det inte på marken inne i stan.

Det värsta jag vet är när hänsynslösa äckel slänger skit i naturen. Det är så vidirgt när man ska gå och bada och ser masa gamla ölburkar, kesoförpackningar och plastpåsar ligga och flyta i kanten. Ta med er eran skit och släng det i papperskorgar för helvete! Lämna inte eran skit ute i naturen!

Visa lite respekt mot naturen som ger dig ditt värdelösa liv. Man ska inte behöva ha poliser som går runt i skogen och kollar så att folk inte kastar skräp, det ska vara en självklarhet att man inte gör!

I mina ögon är du inte värd ett jävla skit om du slänger ditt avfall i naturen.

Och något av den värsta nerskräpningen är fimpar från äckliga rökare. Fyfan säger jag bara, det är så jävla vidirgt att se skiten överallt! Det är som ett jävla virus som sprider sig över marken. För att inte tala om snusprillor också.

Hade jag varigt polis så skulle jag bötfälla varenda jävel som slänge minsta lilla grej på marken. Något måste göras. Människor måste börja ta hänsyn. Om nu människor är så jävla märkvärdiga och värdefulla som alla säger, den mest intelligenta rasen, vilket jag börjat tvivla på, länge, så är det fanimig dags att göra lite jävla NYTTA!


   
Citera

Håller med. Värst var det när jag åkte spårvagn häromdagen och en kille som står med en läskburk i handen öppnar fönstret och slänger ut den. Jävla idiot.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Orkar inte läsa igenom hela ditt inlägg just nu, men om jag bara ska utgå från rubriken så håller jag med dig. Hur jobbigt kan det vara att slänga saker i papperskorgar.


   
SvaraCitera

Herger:

Det är så vidirgt när man ska gå och bada och ser masa gamla ölburkar, kesoförpackningar och plastpåsar ligga och flyta i kanten. Ta med er eran skit och släng det i papperskorgar för helvete! Lämna inte eran skit ute i naturen!

[sad] /Håller med.


   
SvaraCitera

tl;dr

Men rätt.


   
SvaraCitera

Papperskorgarna är på marken! [no-no]

*Och vad gör man när man slänger dem? [sad] De är ju samma storlek, så det får ju inte plats i varandra [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska alla städare göra då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag slängde jag godispapper på marken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men amagadd. dagens problem


   
SvaraCitera

Var gång jag ser någon skräpa ner så låtsas jag dra fram kniven och sticka den i ryggen på dom! [mad] ärligt.


   
SvaraCitera

Nu är jag visserligen väldigt duktig på att slänga skräp i papperskorgar, men jag hatar vidriga moralkärringar som du. Hoppas du sväljer en ölburk och dör, och medan du faller mot marken hoppas jag att du landar på en ankfamilj, så att de också dör


   
SvaraCitera

psykohistorik:

Var gång jag ser någon skräpa ner så låtsas jag dra fram kniven och sticka den i ryggen på dom! [mad] ärligt.

Gör slag i saken eller håll din käft


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Gör slag i saken eller håll din käft

Jag bidar min tid.
Finns ingen anledning att få spendera 3-6 år i fängelse i utbyte mot endast EN död nerskräpare, eller hur?

Jag måste hitta ett sätt att selektivt utrota denna del av mänskligheten...


   
SvaraCitera

Jag håller med! En annan viktig sak vi bör ta upp är skändning av forntida faraoners gravar.


   
SvaraCitera