Aviseringar
Rensa alla

Sluta vara så jävla normativa


Ämnesstartare

Vart finns alla freaks, alla konstiga och alternativa människor, ni är så jävla likadana allihopa, så mänskliga och tråkiga.

Vill vara i närheten av människor som är underhållande, har märkliga prioriteringar och alternativa livsstilar, men ni finns inte


   
Citera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Vart finns alla freaks, alla konstiga och alternativa människor, ni är så jävla likadana allihopa, så mänskliga och tråkiga.

Vill vara i närheten av människor som är underhållande, har märkliga prioriteringar och alternativa livsstilar, men ni finns inte

Jag är alternativ ! 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Vart finns alla freaks, alla konstiga och alternativa människor, ni är så jävla likadana allihopa, så mänskliga och tråkiga.

Vill vara i närheten av människor som är underhållande, har märkliga prioriteringar och alternativa livsstilar, men ni finns inte

Jag håller med och de gälelr speciellt Aaron..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Jag är alternativ ! 😀

Du är förvirrad, inte riktigt samma sak


   
SvaraCitera
reben

va jag är jätte cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: va jag är jätte cp

hur är du cp?


   
SvaraCitera
reben

Lífþrasir:

hur är du cp?

i hjärtat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: i hjärtat

beskriv bättre


   
SvaraCitera
reben

Lífþrasir:

beskriv bättre

skoja e precis  som alla andra, bara låtsas =( ursäkta ska lämna tråden nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: skoja e precis som alla andra, bara låtsas =( ursäkta ska lämna tråden nu

stick me'rej


   
SvaraCitera
Knuvel

Lífþrasir:
Vart finns alla freaks, alla konstiga och alternativa människor, ni är så jävla likadana allihopa, så mänskliga och tråkiga.

Vill vara i närheten av människor som är underhållande, har märkliga prioriteringar och alternativa livsstilar, men ni finns inte

jag håller med, jag är alternativ och speciel


   
SvaraCitera
Knuvel

Lífþrasir:
Vart finns alla freaks, alla konstiga och alternativa människor, ni är så jävla likadana allihopa, så mänskliga och tråkiga.

Vill vara i närheten av människor som är underhållande, har märkliga prioriteringar och alternativa livsstilar, men ni finns inte

jag håller med, jag är alternativ och speciel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knuvel: jag håller med, jag är alternativ och speciel

Hur är du speciell?


   
SvaraCitera

Vi är inte likadana. Absolut inte. Men vad har vi för val?  Ingen vill bli dömd eller utfryst av samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getalife: Ingen vill bli dömd eller utfryst av samhället.

Våga vägra!


   
SvaraCitera