Aviseringar
Rensa alla

Sluta vara så jävla normativa


Ämnesstartare

håller med, orkar knappt med mig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hände med alla punkare osv. som fanns förr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Vad hände med alla punkare osv. som fanns förr?

emocore.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: emocore.se

Tror du är missledd


   
SvaraCitera

Alla tycker att de är så jävla speciella och udda och så granskar man deras liv i 10 minuter och inser att alla är likadana! 

#metal4ever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan säga att det Milton skrev är mer eller mindre sant. Människor är inte unika, det finns knappt någon som inte är lik någon annan. Alla går runt och tänker att de inte passar in, vi är helt enkelt för dåliga för att ta initiativ. INTE SPECIELLA ALLS:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om alla kunde sluta tro att de var så annorlunda kanske vi hade haft bättre gemenskaper och känt oss trygga, mått bra och haft fler vänner. Det hade varit bättre. Så kommer det aldrig att bli för vi förstår inte att alla tänker ungefär samma sak egentligen. (Finns undantag som extremister med grova psykiska störningar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Jag kan säga att det Milton skrev är mer eller mindre sant. Människor är inte unika, det finns knappt någon som inte är lik någon annan. Alla går runt och tänker att de inte passar in, vi är helt enkelt för dåliga för att ta initiativ. INTE SPECIELLA ALLS:

Nu var det inte det jag menade alls, men det jag menar har nog dött ut vid det här laget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Nu var det inte det jag menade alls, men det jag menar har nog dött ut vid det här laget

Menar du subkulturer och dylikt eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Menar du subkulturer och dylikt eller

Lite, men mer folk som faktiskt har alternativa livsstilar, som gör saker annorlunda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Lite, men mer folk som faktiskt har alternativa livsstilar, som gör saker annorlunda

Det finns ett par stycken gömda, men de är likadana inuti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Det finns ett par stycken gömda, men de är likadana inuti.

Återigen, skiter i hur de är på insidan, ytan är allt som räknas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Återigen, skiter i hur de är på insidan, ytan är allt som räknas

Ok, då finns det flera. Vet inte hur många det finns där du bor dock..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nog rätt normativa prioriteringar. Anser du mig vara likadan som alla andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Har rätt normativa prioriteringar. Anser du mig vara likadan som alla andra?

Har ganska så mycket ingen uppfattning alls om dig


   
SvaraCitera