Aviseringar
Rensa alla

Slutet på Deathly hallows


Ämnesstartare

Är ni nöjda med slutet? Det är verkligen inte jag. Om jag ville läsa om sådanna patetiska slut sätter jag på en disney-film.
PATETISKT att Hermoine och Ron blev gifte sig, och fick barn, de hade man förstått sedan dem första fyra böckerna. Väldgit uppenbart. För det andra: EXTREMT patetiskt att Ginny och Harry också gifte sig och fick tre små söta kids, notera att Ginny har varit kär i Harry sedan första boken, och nu är hon lyckligt gift med Harry 4ever. *facepalm*
''Allt var väl''
*kasta bok i vägen*


   
Citera

Jag håller fullständigt med, jag kännde på mig att slutet skulle vara äckligt dåligt med massa sentimentala clichéer. Så jag läste inte det sista kapitlet, fast efter ett par månader kunde jag inte hålla mig längre. Så jag läste det, och tyckte att det var riktigt uselt. Svindåligt! Jag kan säga så här mycket, jag vill ha tillbaka de minuterna det tog mig att läsa kapitelhelvetet.


   
SvaraCitera
Kimpas

Jo egentligen skulle man kunnat cuttat av sista kapitlet, så jääävla onödigt och det är liksom så otroligt sliskigt att dom måste döpa ALLA barn efter döda personer...


   
SvaraCitera

Harry var patetisk som alltid och vann med osannolik tur. Väldigt irriterande.

Måste dock erkänna att jag tyckte det var lite fint att han döpte ungdjäveln efter Snape.

Att Draco döpte sin ungdjävel till Scorpio var dock bara fånigt.


   
SvaraCitera

Kimpas:

det är liksom så otroligt sliskigt att dom måste döpa ALLA barn efter döda personer...

Håller med, liksom vilket sorts namn är "Albus Severus Potter"? Den enda i böckernas värld som har ett värre namn är nog "Renesmee Carlie Cullen" *kräk*


   
SvaraCitera

spoiler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja usch det sög... speciellt namnen, som sagt "Albus Severus", man blev helt förvirrad ju. Tråk som fan.


   
SvaraCitera

hatar sista kapitlet, så jävla onödigt att ha med det ens.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

så jävla onödigt att ha med det ens.

Fan-service.

halfbloodprince:

Väldgit uppenbart.

Tror att folk hade blivit mer upprörda om ingen av dem hade gift sig osv.


   
SvaraCitera