Aviseringar
Rensa alla

Slutsnackat!


Sterd:

Får mig att tänka på:

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Okej. Vad gillar du för spel? (fps då, så jag får se vad du jämför med)

Half-life, bara. Ettan då. Tvåan är bra men ettan är bäst. Metroid Prime räknas väl inte riktigt som FPS.

Fast jag har ju inte spelat hela Reach, och aldrig spelat något annat Halo. Så jag har väl egentligen ingen åsikt. Har väldigt svårt för FPS bara, om de inte följer väldigt specifika "regler".


   
SvaraCitera

Sterd:

Half-life, bara. Ettan då. Tvåan är bra men ettan är bäst. Metroid Prime räknas väl inte riktigt som FPS.

Jaha, du är en "sån" [no-no]

Sterd:

Fast jag har ju inte spelat hela Reach, och aldrig spelat något annat Halo. Så jag har väl egentligen ingen åsikt. Har väldigt svårt för FPS bara, om de inte följer väldigt specifika "regler".

Okej... då stryker jag din tidigare kommentar om spelet och lyssnar på någon annan. [wink]


   
SvaraCitera

Eller något roligt ämne? [party]


   
SvaraCitera

Tycker vi kan prata om skålar. Finner detta väldigt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Jaha, du är en "sån"

Jepp, Gordon 4 life! [wink]


   
SvaraCitera
Åtta

Sterd:

Jag menar mer överlag. Det här är bara en metatråd!

Förstod det, men man måste ju börja någonstans! [no-no]


   
SvaraCitera

Sterd:

Jepp, Gordon 4 life! [wink]

Har nog aldrig varvat ettan [blush] Bara tvåan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Har nog aldrig varvat ettan Bara tvåan.

Ettan formade hela mitt liv genom åttan till trean. Åh det var tider.
Funderar på att lira igenom de Halo som finns till PeCe. Ska bara orka hitta en bra torrent. Men Halo är banor va, jag är mer förtjust i HLs en-stor-värld-kör.


   
SvaraCitera

Sterd:

Ettan formade hela mitt liv genom åttan till trean. Åh det var tider.
Funderar på att lira igenom de Halo som finns till PeCe. Ska bara orka hitta en bra torrent. Men Halo är banor va, jag är mer förtjust i HLs en-stor-värld-kör.

CS och WoW formade mitt liv under ungefär samma period. Tyvärr. [n] Även om det var ganska kul, stundvis, så var det fan sjukt värdelöst spenderad tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

WoW

Det kan jag tro. Var mitt uppi högskolan när WoW kom. Började aldrig spela det (har fortfarande knappt sett det). Det gjorde däremot alla runt om kring och deras betyg dalade som väntat. Många är nog kvar än.


   
SvaraCitera

Sterd:

Det kan jag tro. Var mitt uppi högskolan när WoW kom. Började aldrig spela det (har fortfarande knappt sett det). Det gjorde däremot alla runt om kring och deras betyg dalade som väntat. Många är nog kvar än.

Helt sjukt hur man påverkas av ett spel.


   
SvaraCitera

Vill ha sex, chips och tv-spel.[sad]


   
SvaraCitera

Sterd:

Sex, chips och TV-spel!

Några av de vanligast förekommande ämnena på tinychat 😮

Just sayin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Några av de vanligast förekommande ämnena på tinychat 😮

Orka chatta, och i synnerhet med bild.


   
SvaraCitera