Aviseringar
Rensa alla

Små bröst =(


Ämnesstartare

Ja, finns säkert tusen trådar.

Jag har väldigt, väldigt små bröst. Är typ färdigvuxen så inget hopp på den fronten. Detta har iaf fått mig att må väldigt dåligt. Mitt värsta komplex helt enkelt. Jag känner mig så mycket mindre 'kvinnlig' än andra tjejer. Jag har en pojkvän sen snart ett år tillbaka och även om han hela tiden vill försäkra mig om att han älskar och attraheras av mina bröst, min kropp och den jag är, så kommer jag inte över det här.

Nu tänker säkert de flesta att detta inte är någon grej. Men jag tycker det är skitjobbigt. Skapar ångest och jag känner mig så osäker. Särskilt när det gäller sex. (Nu får jag väl mer eller mindre ångest under/efter sex pga annat men det här med att jag känner mig så okvinnlig är en bidragande faktor). Jag försöker skaka bort de här tankarna och jag 'vet' ju egentligen att alla gillar olika saker och att det inte är någon dödsdom att ha mindre bröst än genomsnittligt. Ändå så flödar de negativa känslorna, (snarare än tankarna). Jag kan inte få det att sluta. Så fort det har varit i mitt huvud vet jag att den dagen är förstörd, jag mår aldrig riktigt okej igen.[sad]

Jag vet inte ens riktigt vad min fråga är. Jag mår mest bara dåligt över detta idag och undrar om det finns några andra tjejer därute som känner så här? Känner sig okvinnliga?

Kanske tips och råd på vad man kan göra för att må bättre över sig själv och sin kropp?

Kärlek [love]


   
Citera

Titta dig i spegeln varje morgon och säg SHAZZZAAAAAAEEYMM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Titta dig i spegeln varje morgon och säg SHAZZZAAAAAAEEYMM

Haha. Är lite mer komplext än så.


   
SvaraCitera

anemic:

Är typ färdigvuxen så inget hopp på den fronten.

Säg inte det. [no-no]

Kognitiv metod rekommenderas. [y]
Det är lika fint med små. Fatta det.
Tänk på hur fånigt det är att samhället är fixerade vid små.
Och så vidare...


   
SvaraCitera

*Ger dig mina*

Jag älskar små bröst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det är lika fint med små. Fatta det.

Fast det är ju inte det. Jag ser ut som en kille om man klipper av underkroppen och ansiktet. Kul.

Myksa:

Tänk på hur fånigt det är att samhället är fixerade vid små.
Och så vidare...

Jag försöker verkligen. =/ så jävla jobbigt


   
SvaraCitera

Det finns många kvinnor med små bröst, det är lika kvinnligt som stora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

*Ger dig mina*

Ja tack. Jag har körsbärsbröst. Skulle vara trevligt att kunna fylla en b-kupa iaf. Jag vet inte, kanske hade kunnat gilla mina bröst om jag var smal i övrigt. Då brukar jag tycka det är fint. Men nu är jag 36/38a i övrigt oftast. Har röv och lår och så vidare. Ser så oproportionellt ut 🙁

Harpyja:

Jag älskar små bröst!

Kanske är med bröst som med hår osv. Om man har rakt vill man ha lockigt och tvärtom. Typ 'gräset är alltid grönare på andra sidan'-tänket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är lika kvinnligt som stora.

Jag gissar att du inte har små. [zzz]


   
SvaraCitera

anemic:

Kanske är med bröst som med hår osv. Om man har rakt vill man ha lockigt och tvärtom. Typ 'gräset är alltid grönare på andra sidan'-tänket.

Yep.


   
SvaraCitera

anemic:

Jag gissar att du inte har små. [zzz]

rätt så, jo. men jag gillar det. man slipper ryggbesvär, lättare att upptäcka cancer osv [y]


   
SvaraCitera

De flesta killar (including myself) tycker väl att små bröst kan vara minst lika sexigt som stora. Det är säkert skitmånga tjejer med stora hängpattar som skulle göra allt i världen för att få dina bröst istället. Så var stolt över dem och sluta gnäll. [smile]


   
SvaraCitera

Ät upp dig, anemiker.


   
SvaraCitera

Fyll din BH lite, det kan bli snyggt om du tycker du ser oproportionerlig ut i övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

rätt så, jo

Vad är rätt så?

Naib:

Det är säkert skitmånga tjejer med stora hängpattar som skulle göra allt i världen för att få dina bröst istället.

Kanske är det så. Tack iaf [love]


   
SvaraCitera