Aviseringar
Rensa alla

Små bröst =(


anemic:

Vad är rätt så?

Lite mindre än B.


   
SvaraCitera

anemic:

Haha. Är lite mer komplext än så.

Har du prövat? [no-no]


   
SvaraCitera

Va vill du själv göra åt saken? Bröstförstorings operation eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Ät upp dig, anemiker.

Äta upp mig? Har ett bmi av typ 23-24 så varför skulle jag vilja göra det? Jag ligger på min idealvikt. Som sagt, det är bara mina bröst som är små. Inget annat.

ohYEA_:

Fyll din BH lite, det kan bli snyggt om du tycker du ser oproportionerlig ut i övrigt.

Ja det brukar jag göra. Men det finns inget att fylla när man är naken 🙁 Och sen hatar jag att bada offentligt (synd eftersom det egentligen är kul) för det ser så sjukt fult ut med bikini. Såna med kuddar blir vattenfyllda och man kan ju lika gärna 'squeeza' dem offentligt ;o


   
SvaraCitera

anemic:

Ja det brukar jag göra. Men det finns inget att fylla när man är naken 🙁 Och sen hatar jag att bada offentligt (synd eftersom det egentligen är kul) för det ser så sjukt fult ut med bikini. Såna med kuddar blir vattenfyllda och man kan ju lika gärna 'squeeza' dem offentligt ;o

Du får lära dig att acceptera dig själv som du är innan du börjar ändra på utsidan.. Mitt tips var bara för att få det se snyggare ut om du ska ut etc, men din självkänsla får du jobba på. Ingen är perfekt, när du lärt dig leva med din kropp som den är så kommer du känna dig så himla mycket bekvämare. Det finns alltid någon som vill ha sin din kropp 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Va vill du själv göra åt saken? Bröstförstorings operation eller?

Öh...nej. Bara försöka må bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu vet inte jag hur gammal du är och om det hjälper vid ålder över typ 18-20. Men min flickvän hade inte så stora bröst när vi träffades, hon var då 15. Hon fick bröst väldigt tidigt och trodde hon hade växt färdigt men sen började hon käka p-piller. POFF!!! Så mkt större de blev[smile] Nu har hon B-kupa:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ingen är perfekt, när du lärt dig leva med din kropp som den är så kommer du känna dig så himla mycket bekvämare.

Ja, det är ju det jag eftersträvar. Tack 🙂

Mintyp:

Nu vet inte jag hur gammal du är och om det hjälper vid ålder över typ 18-20

Jag är snart 20 så rätt lönlöst 😛 Plus att jag käkar p-piller jag också och tack vare dem kan jag använda bh. 😛 Annars hade jag varit platt.


   
SvaraCitera

Jag har små bröst och trivs alldeles utmärkt med det. Skulle inte ha några problem med att ha ännu mindre. Kvinnlighet är knappast något som handlar om hur din kropp ser ut, men om du känner att det är viktigt så föreslår jag att du klär dig på ett sätt som framhäver dina kvinnliga drag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag har små bröst och trivs alldeles utmärkt med det. Skulle inte ha några problem med att ha ännu mindre.

Hur små? Med tanke på att det går att ha mindre.
Mindre än mina = helt platt.


   
SvaraCitera

anemic:

han hela tiden vill försäkra mig om att han älskar och attraheras av mina bröst, min kropp och den jag är, så kommer jag inte över det här.

känner igen mig [sad] Jag känner också att jag har så små bröst och man känner ja som du säger så okvinnlig [sad]
Och min kille säger alltid att det är inget fel..visst man blir glad men man vill ha större...men jag har hört om nått jag läste och såg på tv om som funkar om man vill att brösten ska bli större [smile] vill du att jag letar rätt på det så kan du få läsa själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

vill du att jag letar rätt på det så kan du få läsa själv?

Fast näe.... jag vill ju kunna tycka om mig själv som jag är. .__. Och jag är flera år äldre än dig och i stort sett färdigväxt. Du borde inte oroa dig av att du har små bröst. du har typ 5 år till på dig att växa.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Dom kan växa senare i livet av olika anledningar, t.ex. att du får barn eller så.

Jag och min bästis brukar skoja om att jag har mkt mindre bröst än henne, har väl 65B eller liknande och då hon skrattar åt mina små bröst så säger jag bara att det är fler som varit på mina bröst än på hennes! [cute]

Sen är det ändå mer minus med stora än med små! Tänk vad vi med små slipper, ryggproblem, hängbröst, bröst som är i vägen, vi kan gå klädd hur vi vill utan att det ser extremt ut, min bästis har det problemet så fort hon har lite urringat så blir det som bara BRÖST!


   
SvaraCitera

Acceptera eller boobjob, allt annat är irrationellt :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Sen är det ändå mer minus med stora än med små! Tänk vad vi med små slipper, ryggproblem, hängbröst, bröst som är i vägen, vi kan gå klädd hur vi vill utan att det ser extremt ut, min bästis har det problemet så fort hon har lite urringat så blir det som bara BRÖST!

Iofs, kanske finns fler fördelar än nackdelar. Men det är ju bara den praktiska delen av det liksom =/


   
SvaraCitera