Aviseringar
Rensa alla

Små bröst


stora bröst är överskattat


   
SvaraCitera

isola:

Bröst har man för att amma barn med och inte för andras godkännande.

o rumpan har man bara för att sitta på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gonzo:

Var glad att du slipper gå med bh hela tiden och så kommer du ju inte få hängpattar sen när du blir gammal. Jag älskar att ha små bröst!

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

De flesta killar föredrar naturliga bröst framför fejkbröst oavsett storlek så jag skulle inte direkt föreslå operation, om du nu vill att killar ska gilla brösten så mycket som möjligt dvs. Bara inbillning antagligen. Ibland tror jag att tjejer är mer besatta av bröst än vad vi killar är.

då tar jag nog tabletterna ist plus operation kostar så mycket och de där med att tjejer är mer besatta av bröst än killar är ju helt sant men de är ju för att vi jämför oss med alla andra tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

meh vem bryr sig så länge rumpan är snygg

du jag har inte ens någon rumpa så där sket ju sig de oxå -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

glöm bröstförstoringen, det är bara slöseri med pengar och farligt. kolla uppdrag granskning så får du se själv. piller verkar inte så bra heller och tvivlar på att de skulle få önskad effekt.ett alternativ är ju en sån där super push bh, bomb shell eller vad de nu heter:-P p-piller gör ju att brösten växer lite också men antar att du redan käkar det:-P

jo p-piller käkar jag ju de har väl vuxit lite lite och om jag har push-up så säger ju alla att man är en fjortis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uurruurr:

Att ha små bröst är jättebra. Top tre bra saker med små bröst:1. Man kan skippa sin bh och ändå inte se slampig och äcklig ut.2. Man får inte ont när man springer.3. De flesta kläderna ser bättre ut på små-bystade kvinnor.

De kläder som jag använder så ser de knäppt ut och jag bör ha större bröst för mina kläder


   
SvaraCitera

emmelina100:

plus operation kostar så mycket

känner du till riskerna med en bröstoperation?


   
SvaraCitera

bröst är skitjobbiga. irriterar mig till döds på mina.


   
SvaraCitera

emmelina100:

så kommer tankar som att min pojkvän tycker inte om mig för att jag har för små bröst och han attraheras inte av mig för att jag har små bröst.

emmelina100:

han tycker att de är ok att jag har små bröst hna bryr sig inte så mycket

enough said


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

känner du till riskerna med en bröstoperation?

amsi:

bröst är skitjobbiga. irriterar mig till döds på mina.

nej de gör jag inte är inte så insatt i ämnet och tar nog pillren ist och vi kan gärna byta bröst [wink]


   
SvaraCitera

emmelina100:

nej de gör jag inte är inte så insatt i ämnet

då är det väl rätt dumt att du funderar på det? du kan förlora känseln, dina bröst blir äckliga och hårda, de håller i ca 15 år sen behöver de opereras igen, du kan få infektioner, kapselbildning och annat äckel. jag tycker att du borde tänka om jävligt mycket. din kropp är bara ett skal som du bor i.

emmelina100:

vi kan gärna byta bröst [wink]

har accepterat att mina bröst är en del av min kropp, och att de eventuellt ska få fylla sin funktion någon gång i framtiden. hade du velat ha ett par bröst som värker större delen av månaden och tvingar dig att använda bh?


   
SvaraCitera

Det finns inga mirakelpiller som ger större bröst. Herregud fattar ni inte att ni blir lurade????


   
SvaraCitera

Inte ens snyggt med allt för stora bröst.


   
SvaraCitera

isola:

Det finns inga mirakelpiller som ger större bröst. Herregud fattar ni inte att ni blir lurade????

[love]


   
SvaraCitera