Aviseringar
Rensa alla

Små bröst för livet..


Ämnesstartare

jag fick bröst när jag var 16 [tard] Dina bröst växer snart ska du se [smile]

Har typ b-kupa, fick c när jag började med preventivmedel..Men sedan satt alla kläder fult på mig [n] Jag trivs med lite mindre bröst [blush]


   
SvaraCitera

Är väl inte skriver i sten att man kommer se ut precis som sina föräldrar. Jag är exempelvis en bit längre än far min.


   
SvaraCitera

aalicia:

Man får så jävla mycket skit :c

Då är det andra det är fel på


   
SvaraCitera

folk föredrar rövar


   
SvaraCitera

Små bröst är fint. Finast till och med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aalicia:

för att rädda min storebror samlade dom in pengar till bröstimplantat

[confused]


   
SvaraCitera

har också små bröst och är jätteavis på min mors kroppsform, då hon är timglasformad med jättetuttar och stor rumpa, och jag ser ut som en man med putrumpa och små bröst. Det finns ändå mongon som tycker att man är snygg för att man är sig själv. Din självkänsla är inte beroende av dina bröst, eller. Det jag försöker säga är att din självkänsla inte kommer bli större bara för att brösten blir det.


   
SvaraCitera

De växer mer. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli gravid. Då växer dom [no-no]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Bli gravid. Då växer dom [no-no]

sen blir dom platta igen [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sen blir dom platta igen

Platta blir dom väl inte. De fortsätter ju producera mjölk så länge man håller dom aktiva.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Platta blir dom väl inte. De fortsätter ju producera mjölk så länge man håller dom aktiva.

tror inte man vill amma sina barn hur länge som helst [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror inte man vill amma sina barn hur länge som helst

Tja skönhet gör ont, det borde la ni kvinnor veta. Dessutom läste jag någonstans om kvinnor som har som yrke att amma andras barn. Kanske kan vara något? [cool]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Dessutom läste jag någonstans om kvinnor som har som yrke att amma andras barn. Kanske kan vara något? [cool]

men det låter ju inte så nice [crazy]


   
SvaraCitera

aalicia:

Så för att rädda min storebror samlade dom in pengar till bröstimplantat.

[love]

aalicia:

Man får så jävla mycket skit :c

Från vem? [tard]

aalicia:

Mamma va å 14 å hennes växte inte mer [n]

Det finns inget som säger att du kommer få exakt likadana bröst som din mamma. Du kanske råkar ärva en gen från din pappas sida, eller din mammas släkt.
Mina bröst slutade inte växa förrän förra våren. [tard] Trots att jag inte gick upp nämnvärt i vikt.
Det är olika så ta det lugnt. Och som flera här säger; Det finns många fördelar med små bröst. Lär dig se det och uppskatta det.

Postorderhoran:

Din självkänsla är inte beroende av dina bröst, eller. Det jag försöker säga är att din självkänsla inte kommer bli större bara för att brösten blir det.

Precis. Hade det inte varit brösten som stört hade det varit något annat.


   
SvaraCitera