Aviseringar
Rensa alla

små eller stora bröst?


hanse:

ska en tjej ha små eller stora bröst?

små

hanse:

vad är finast på en tjej, bröst eller rumpa?

rumpa tror jag


   
SvaraCitera

paras:

C-kupa brukar mest mullig brudar ha

🙁 nej
c är inte såstort


   
SvaraCitera

Lanina:

Själv är jag nöjd med mina, även om det är svårt att hitta bra bh:ar a/b-kupa.

Behövs bh då?


   
SvaraCitera

uppenbar:

Alltså ... seriöst. Snubbar går inte enbart efter brösten. Stora eller små bröst spelar ingen större roll för de flesta. Det är ju tjejen bakom tuttarna som räknas.

Tala för dig själv


   
SvaraCitera

Ni är så PK att det är fjantigt.


   
SvaraCitera

hanse:

vad hade ni valt?

Skiter fullständigt i brösten, det är oviktigt när det gäller val av flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Behövs bh då?

Jo, även små bröst kan slänga och dänga om man hoppar omkring tillräckligt mycket. B är ju ändå inte platt... Jag tycker det är bekvämare med bh. Jag skaffade det inte förrän jag tyckte att det fanns ett behov. Till skillnad från en massa 11-12 åringar som får sin första bh efter tjat, fyller den med papper och känner sig jättevuxna. Hu!


   
SvaraCitera

Lanina:

Jo, även små bröst kan slänga och dänga om man hoppar omkring tillräckligt mycket. B är ju ändå inte platt... Jag tycker det är bekvämare med bh.

Okej. Ja, jag förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker mer det är formen på brösten som gör dom fina eller fula, storleken är ganska obefintlig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

c är inte såstort

Jag tycker det är rätt så stort, på en smal/fit tjej och ingen som har bmi 24+. Jag brukar föredra peeeeersonligen en fyllig Bkupa eller en liten Ckupa.. eller kanske en fyllig C kupa... oxå... på en tjej som är t.ex. 165 cm/52-56 kg tycker jag det är "perfekt". 🙂

Men bröststorlek/hårfärg/ögonfärg/hudfärg osv spelar absolut ingen roll om jag älskar tjejen och är kär! Liksom jag skulle älska min ... äsh nu är jag singel men om jag och min tjej var ihop och jag skulle älska henne (och om hon inte hade repat min spel) så skulle jag tycka om henne fast hon skulle vara urful eller ha fått någon brännskada över hela ansiktet - om jag inte tänder på bruden så är det väll bara sätta en papperspåse över huvudet vid sex och släcka lampan - kärlek ska ju tydligen vara rättså blind? Jag älskar ju t.ex. min mamma även fast hon inte är någon Megan Fox (jag älskar inte min mamma på nåtgot perverst sätt utan som min mamma..) men jag älskar inte henne mindre för att hon har en bilring på magen och skrattrynkor likosm.

Liksom en bra personlighet och att tjejen tar hand om sig, har bra hygien och vårdar sin kropp är miljoner gånger viktigare än att vara "snygg".


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

tycker mer det är formen på brösten som gör dom fina eller fula, storleken är ganska obefintlig 🙂


   
SvaraCitera

paras:

C-kupa brukar mest mullig brudar

jag har c men känner mig inte direkt mullig [confused]


   
SvaraCitera

paras:

Jag tycker det är rätt så stort, på en smal/fit tjej och ingen som har bmi 24+. Jag brukar föredra peeeeersonligen en fyllig Bkupa eller en liten Ckupa.. eller kanske en fyllig C kupa... oxå... på en tjej som är t.ex. 165 cm/52-56 kg tycker jag det är "perfekt". 🙂

aha nu fick jag en bättre förklaring. Tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

jag har c men känner mig inte direkt mullig [confused]

[wink] Du har du tur med generna. Grattis [love][blush]


   
SvaraCitera

paras:

[wink] Du har du tur med generna. Grattis [love][blush]

Jojo, min mamma har E så hoppas att jag inte hamnar där.


   
SvaraCitera