Aviseringar
Rensa alla

SMÄLTER NI INTE???


Ämnesstartare

Ralf:

Är du naken?

Storchen84:

nästan naken

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[tired]

Frågade fnasket som gjorde tråden, inte dig [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralf:

fnasket som gjorde tråden

[tired]

Ralf:

inte dig

Lämpligt att skriva utan att påpeka det precis efter att jag skrev det jag skrev... Nä du, skylla ifrån sig är väldigt osexigt, speciellt med tanke på vad du kallar TS för[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 1 viktig grej att infoga i denna tråd: Mmmm, iskall Trocadero[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är brunbränd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA JAG MED HATAR SOMMAR[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska till gymmet och sen ut å jobba på brännan, måste ju tagga till beach 11 [cool]

fast nä...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ska sova middag

Skönt!

Åh det ringde en sneaky telefonförsäljare nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

+ har gångavstånd till bad och badar inte så behöver inte beklaga mig [cool]

mupp du är som inte badar när du kan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw, detta väder vill jag ha from. 4e tom. 8e. Men vad händer till helgen? JO DÅ KOMMER SÅ KLART REGNET IGEN[mad]

isola:

Åh det ringde en sneaky telefonförsäljare nu

Anledningen att jag inte svarar på okända nummer (läs: nummer jag ej sparat i telefonens adressbok). Ringer hemligt nr svarar jag, för det är bara jobbet som ringer från hemligt nr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Måste ta ut katten också.

i koppel? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

i koppel? 😀

Såklart! Vill inte att hon ska behöva sitta inne och damma heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Anledningen att jag inte svarar på okända nummer (läs: nummer jag ej sparat i telefonens adressbok). Ringer hemligt nr svarar jag, för det är bara jobbet som ringer från hemligt nr.

Det var inte hemligt nummer, just det var en del av sneakyheten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det var inte hemligt nummer

Då är det bara att inte svara, sen googla det. Finns en bra samling på försäljarnr på en sida som jag inte kommer ihåg namnet på... vemringde.nu eller nåt tror jag?

Det jag tyckte var sneaky däremot är att radiotjänstkukarna gått från att ha icke-hemligt till hemligt nummer. Jag har lyckats undvika dom i 4 år. Helt plötsligt ringer hemligt nr, jag tror det är jobbet och att jag ska jobba extra, svarar snabbt, bemöts av radiotjänst[mad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Då är det bara att inte svara, sen googla det.

Nämen så kan man ju inte hålla på varenda gång ett nummer man inte känner igen ringer, då känns det lite för nära till foliehatten.

Storchen84:

bbet och att jag ska jobba extra, svarar snabbt, bemöts av radiotjänst[mad][sad]

De ringer ju på ibland också! Fast har aldrig varit med om det själv.


   
SvaraCitera