Aviseringar
Rensa alla

Småfinnar!


Ämnesstartare

You heard me. Jag har hela fejan fylld av småfinnar. Alltså inte allvarligt nog till att använda basiron eller liknande men de finns ändå där. Någon som har något bra tips på rengöringskräm som funkar bra? Har testar Niveas wash off, Neutrogena visibly clear, apotekets vanliga ansiktstvätt och några fler som jag inte minns namnet på, men inga har funkat. Använder då ansiktsvattnet och fuktighetskrämen som hör till.

Så, tips?
Rengöringskrämer?
Tips på mat man inte ska äta eller saker man inte ska göra?
Kan basiron användas till små finnar också?

Tack på förhand ehe 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

det är sexigt med tjejer som har lite småfinnar tycker jag [blush]


   
SvaraCitera

Dermalogica?


   
SvaraCitera

Den här fungerade bra på mig. Fattar inte varför jag bytte ut den till den dåliga skrubben. Ska börja med den där igen.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa sprit det funkar det torkar huden men


   
SvaraCitera

randomipod:

Kan basiron användas till små finnar också?

Klart basiron funkar på småfinnar också.
Kom ihåg, använd alltid mycket värre saker än du behöver. Det gör jag; jag kör med receptbelagt och jag har bara småfinnar.


   
SvaraCitera

Zinkpasta kan du använda. Det torkar ut finnarna, men vet inte om det är så bra att ha i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ccs nya demons & angels serie med ansiktstvål sån där i flaska + ansiktsvatten+ ansiktskräm+ peeling kör ja med e skitbra för fet hy med porer och finnar produkterna e för ungdomar säljs på apoteket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg skillnad redan efter en dag[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ansiktsskrubb.


   
SvaraCitera

Vincenco:

det är sexigt med tjejer som har lite småfinnar tycker jag [blush]

haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

basiron funkar inte på mej, och då har ja bara enstaka finnar. asså inte mkt. det gick jättebra i början och då försvann alla men efter några veckor lärde typ min hud sej att framkalla finnar ändå. så nu funkar basiron inte längre för mej..... det är skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peeling brukar funka på småfinnar. Ett tips är att köpa rengöringsrondeller (?), då kan du andvända din vanliga rengöring som peeling 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera