Aviseringar
Rensa alla

Småflickor och flabless för snygga killar


Nu skrev du ju fläbless, inte fäbless. Vilken fadäs.


   
SvaraCitera

Jag själv är i yngre tonåren (är 15) men jag prioriterar definitivt inte utseendet först. Många yngre tjejer har dock inte upplevt kärlek än och då är det lätt att kolla mer åt snygga killars håll.


   
SvaraCitera

de kanske letar efter en drömprins
någon som man kan ha som poster på väggen eller drömma sig bort om..
inte ett förhållande med någon som de lärt känna och vet om bristerna hos


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: cialt accepterad av att skrika som en tjej och bete sig som en också. Upplever ändå att det ändå är få killar som skulle bete sig så även om det var accepterat men det är bara vad jag tror, går inte att veta säkert.

som du själv säger kan du inte veta det över huvud taget. skrikandet är inte det enda som följer med könsrollerna.

trevlig-snubbe:

Korrekt, bra svar. Tumme upp
Hade dock önskat om tjejer slutade att använda smink så vi alla ser fullt naturliga ut. Glad

tycker du det är rimligt att ha den typen av önskemål om en hel grupp av människor?

VarilDrox:

Äsch. Det finns en hel del fula mäktiga män som är singlar.

finns en massa snygga kvinnor som är singlar också. inte som att förhållanden bara är för de mest eftertraktade på marknaden.


   
SvaraCitera

Anonym499: Många yngre tjejer har dock inte upplevt kärlek än och då är det lätt att kolla mer åt snygga killars håll.

och det har du..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Nu skrev du ju fläbless, inte fäbless. Vilken fadäs.

Jag borde verkligen skämmas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tycker du det är rimligt att ha den typen av önskemål om en hel grupp av människor?

Det är ju inget måste, absolut inte. En sam som jag skulle vilja att ingen tjejer någonsin gör är att noppa bort sina ögonbryn, det blir inget bra.
Kanske inte rimligt att ha vissa önskemål av en hel grupp människor men att inte bära smink borde väl inte ta allt för stor skada? Tjejer har ändå en massa krav på sig redan och att sminka sig för att se bättre ut än vad de kanske är tycker ju säkert en del killar är ett krav, jag tycker bara det motsatta.
Vad tycker du själv Blivande Japan? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym499:
Jag själv är i yngre tonåren (är 15) men jag prioriterar definitivt inte utseendet först.

Tumme upp

Många yngre tjejer har dock inte upplevt kärlek än och då är det lätt att kolla mer åt snygga killars håll.

Varför just snygga killars håll? Dem chanserna är ju minimala? Varför inte sikta något lägre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
de kanske letar efter en drömprins
någon som man kan ha som poster på väggen eller drömma sig bort om..
inte ett förhållande med någon som de lärt känna och vet om bristerna hos

Låter fullt logiskt! Tumme upp


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Det är ju inget måste, absolut inte. En sam som jag skulle vilja att ingen tjejer någonsin gör är att noppa bort sina ögonbryn, det blir inget bra.
Kanske inte rimligt att ha vissa önskemål av en hel grupp människor men att inte bära smink borde väl inte ta allt för stor skada? Tjejer har ändå en massa krav på sig redan och att sminka sig för att se bättre ut än vad de kanske är tycker ju säkert en del killar är ett krav, jag tycker bara det motsatta.
Vad tycker du själv Blivande Japan? Glad

du ser inte att du själv nu gör samma sak som de killar som "kräver" att tjejer ska sminka sig..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du ser inte att du själv nu gör samma sak som de killar som "kräver" att tjejer ska sminka sig..?

Jag har aldrig sagt att jag kräver att tjejer inte ska sminka sig. Sen har jag inget krav på att en tjej ska sminka sig så nej jag gör inte samma sak som de killar som '''kräver'' att tjejer ska sminka sig''.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Jag har aldrig sagt att jag kräver att tjejer inte ska sminka sig. Sen har jag inget krav på att en tjej ska sminka sig så nej jag gör inte samma sak som de killar som '''kräver'' att tjejer ska sminka sig''.

det finns inga killar som på riktigt kräver att tjejer ska sminka sig, dock finns det en massa killar som "tycker att tjejer ska sminka sig!!" på samma sätt som att du tycker att tjejer inte ska det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det finns inga killar som på riktigt kräver att tjejer ska sminka sig, dock finns det en massa killar som "tycker att tjejer ska sminka sig!!" på samma sätt som att du tycker att tjejer inte ska det.

Sluta påstå att jag skulle kräva att tjejer inte ska få sminka sig om hon nu vill. Hade jag haft en flickvän som vill sminka sig tänker jag inte tvinga henne att inte göra det. Slutdiskuterat.


   
SvaraCitera
b1son

tror d e att om man som tjej råkar ha oturen att va hetero så e d rätt smart o maximera chanserna att åtminstone vinna finansiellt/statusmässigt på d. om frågan nu va om vfr tjejer dras till snubbar m makt ??


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Varför just snygga killars håll? Dem chanserna är ju minimala? Varför inte sikta något lägre?

Jag är inte det bästa personen att fråga då jag aldrig gjort så själv. Flera yngre tjejer vill kanske inte lägga ner lika mycket tid på att lära känna personen, jag vet ärligt talat inte. Varför de tittar mer åt snygga killars håll tror jag är för att de inte har kommit in i stadiet då de faller för själva personen än. Därför är fallet ofta att de prioriterar utseendet. Jag menar om man skulle välja mellan en mycket attraktiv kille och en mindre attraktiv kille endast baserat på deras utseende så är det vanligast att man väljer den som är mer attraktiv, eller hur? Men jag håller med dig, det vore bättre om yngre tjejer, även killar, inte gjorde så.


   
SvaraCitera