Aviseringar
Rensa alla

Smaka och svälja sperma?


Ämnesstartare

Förut hade jag en flickvän som gillade att jag smakade på min egen sperma, antingen genom att kyssa mig efter en avsugning eller ta och kladda lite på mina läppar efter jag kommit i henne. Så jag har börjat fantisera mer och mer på att få en hel sats i munnen(inte någon annan än min egen förstås), har ju bara smakat väldigt lite förut men nu fantiserar jag om att svälja en sats. Problemet är bara att så fort jag kommit tappar jag helt lusten och blir lite äcklad.

Har skaffat en liten plastburk som jag haft i frysen och tagit ut och sparat 2-3 satser i som jag funderar att värma lite på nått sätt och svälja nästa gång jag runkar och är som kåtast, men jag vet inte jag vågar eller om jag ska låta det vara en fantasi?

Tjejer, blir ni någonsin upphetsade av att svälja eller är det bara äckligt? och är det nån kille som testat att svälja sin egen sperma?


   
Citera
Ämnesetiketter

Låt det vara en fantasi.


   
SvaraCitera

wille88:

Har skaffat en liten plastburk som jag haft i frysen och tagit ut och sparat 2-3 satser i som jag funderar att värma lite på nått sätt och svälja nästa gång jag runkar

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart jag har testat att käka min egen sperma, alla som säger att de inte har det ljuger.

Dock låter det lite väl ambitiöst att frysa in skiten![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det inte.

Du kommer inte vilja att din tjej gör det för dig sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Låt det vara en fantasi.


   
SvaraCitera

fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rektoum:

Dock låter det lite väl ambitiöst att frysa in skiten![crazy]

haha, ja, fast jag antar att sperma som legat ett par dagar i rumstemperatur smakar sådär....

HighParadise:

Du kommer inte vilja att din tjej gör det för dig sen.

varför? för att jag kommer tycka synd om henne eller för att jag kommer vilja ha allt för mig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wille88:

för att jag kommer tycka synd om henne eller för att jag kommer vilja ha allt för mig själv?

Precis


   
SvaraCitera

wille88:

Har skaffat en liten plastburk som jag haft i frysen och tagit ut och sparat 2-3 satser i....

Men sluta nu...


   
SvaraCitera

Rektoum:

Klart jag har testat att käka min egen sperma, alla som säger att de inte har det ljuger.

Där har du fel!


   
SvaraCitera

wille88:

och är det nån kille som testat att svälja sin egen sperma?

_ALLA_ har det. Jag lovar.


   
SvaraCitera

wille88:

Har skaffat en liten plastburk som jag haft i frysen och tagit ut och sparat 2-3 satser

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men sluta nu...

okej då, det kanske är 3-4, fast inte fler... [bigsmile]

...men vaddå, jag var "normal" innan jag träffade mitt ex, kanske lite analfixerad, men hon har förstört mig helt, och fått mig att göra massa saker som jag trodde jag skulle äcklas av eller bara aldrig få för mig att göra, men som krunegård säger, se på mig nu.....


   
SvaraCitera

Äsch whatever floats your boat! [cheers]


   
SvaraCitera