Aviseringar
Rensa alla

Smaka och svälja sperma?


wille88:

okej då, det kanske är 3-4, fast inte fler... [bigsmile]

Alltså... kan du inte bara komma i handen och svälja det, MÅSTE DU FRYSA SKITEN??


   
SvaraCitera

emery:

Alltså... kan du inte bara komma i handen och svälja det, MÅSTE DU FRYSA SKITEN??

wille88:

Problemet är bara att så fort jag kommit tappar jag helt lusten och blir lite äcklad.

För övrigt dog jag lite när min pojkvän kom i min mun och spottade ut allt på en gång. Var inte jättegott. [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

För övrigt dog jag lite när min pojkvän kom i min mun och spottade ut allt på en gång. Var inte jättegott. [blush]

Alltså måste du citera mig när du ska berätta sånt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wille88:

jag var "normal" innan jag träffade mitt ex, kanske lite analfixerad, men hon har förstört mig helt,

Ja, man ska inte låta sig förgöras utav äcklen som sina ex. Prata med en psykolog eller något. Tror inte att du kan må så speciellt bra utav att vara så fixerad och besatt utav dehär tankarna direkt.

Snart utvecklar du väl ett missbruk, som senare kan leda till riktigt mkt smärta i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

_ALLA_ har det. Jag lovar.

Jaa, jag vet att alla har smakat, fast det är skillnad på att smaka lite på det och att svälja

fistforfight:

Äsch whatever floats your boat! [cheers]

haha precis, för ett år sen om jag hade vart ni så hade jag varit sjukt uppmuntrande bara för att det skulle vara roligt att lyckats få någon dude att svälja en stor sats sperma och antagligen gå å må illa resten av dan, humor ju.

emery:

Alltså... kan du inte bara komma i handen och svälja det, MÅSTE DU FRYSA SKITEN??

jag måste ju svälja innan jag kommer....

HighParadise:

Prata med en psykolog eller något. Tror inte att du kan må så speciellt bra utav att vara så fixerad och besatt utav dehär tankarna direkt.

jag pratade med min skolkurator men hon sa att det var helt normal för killar i min ålder att vara nyfikna och experimentera med nya saker [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wille88:

med min skolkurator men hon sa att det var helt normal för killar i min ålder

Dåsa, då kanske du inte är förstörd utav ditt ex och inte bara "var" normal utan också är nu. Men uppenbarligen så tycker inte folket här det och absolut inte jag heller.

Och om något utav dethär inte är ett problem för dig, så behöver du ju heller inte uttrycka dig som om att det var ett.


   
SvaraCitera

Den här trådern påminner mig om den där hemmavideon när en snubbe saggat 40 (!) satser med sagge och sparat ihop till sin fru. Jag kände mig lite knasig i magen när hon svalde det [shake]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

emery:

Alltså måste du citera mig när du ska berätta sånt??

Annars hade jag ju fått göra en dubbelpost, och då hade modsen blivit arga. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Dåsa, då kanske du inte är förstörd utav ditt ex och inte bara "var" normal utan också är nu. Men uppenbarligen så tycker inte folket här det och absolut inte jag heller.

Det var ett skämt.

HighParadise:

Och om något utav dethär inte är ett problem för dig, så behöver du ju heller inte uttrycka dig som om att det var ett.

Jag var ironisk. men man kan ju bli förvånad av sig själv som helt plötsligt vågar njuta av mer saker och inte känner sig allmänt så begränsad längre.

och särskillt inte längre i något behov av att behöva känna mig normal i dina eller någon annans ögon. jag undrar mest bara om jag ska svälja eller inte, och om någon har några tips eller erfarenheter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wille88:

Det var ett skämt.

Det tror jag inte.
Men jag ska inte lägga mig i dina störningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Den här trådern påminner mig om den där hemmavideon när en snubbe saggat 40 (!) satser med sagge och sparat ihop till sin fru. Jag kände mig lite knasig i magen när hon svalde det [shake]

Haha, har åxå sett nån sån bukkake film när nån brud dricker väldigt många satser från ett glas, men det måste ju finnas gränser[bigsmile]


   
SvaraCitera

Rektoum:

alla som säger att de inte har det ljuger.

Nej.


   
SvaraCitera

wille88:

haha precis, för ett år sen om jag hade vart ni så hade jag varit sjukt uppmuntrande bara för att det skulle vara roligt att lyckats få någon dude att svälja en stor sats sperma och antagligen gå å må illa resten av dan, humor ju.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Låt det vara en fantasi.


   
SvaraCitera