Aviseringar
Rensa alla

Smaka och svälja sperma?


Kan du inte komma två gånger på raken menar du?


   
SvaraCitera

Äh va fan, testa säger jag. Det kan ju knappast göra någon skada.
Skit i vad andra tycker, det är ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Kan du inte komma två gånger på raken menar du?

jo, men man vill ju göra det när man är som kåtast.

kul_bus:

Äh va fan, testa säger jag. Det kan ju knappast göra någon skada.
Skit i vad andra tycker, det är ditt liv.

ja, är ensam hemma idag så jag funderar faktiskt på att göra det!


   
SvaraCitera

wille88:

Har skaffat en liten plastburk som jag haft i frysen och tagit ut och sparat 2-3 satser i som jag funderar att värma lite på nått sätt och svälja nästa gång jag runkar

[tard]


   
SvaraCitera

anvämnd d sopm pålägg på 1 macka när du har utflukt till ksogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

┐bild

hehe så klockren [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Den här trådern påminner mig om den där hemmavideon när en snubbe saggat 40 (!) satser med sagge och sparat ihop till sin fru

ahahaha! nasty, länka? [cool]


   
SvaraCitera

Haha alltså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Värma upp gammal sperma och svälja är nog ingen höjdare. Kan du inte bara slaska i dig lite försatser eller spruta utan att komma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

anvämnd d sopm pålägg på 1 macka när du har utflukt till ksogen

du har ju missförstått allt, fast jag läste om nån som gillar att ha sperma i maten åxå, du kan ju testa och berätta hur det funkar? [smile]

Sterd:

Värma upp gammal sperma och svälja är nog ingen höjdare. Kan du inte bara slaska i dig lite försatser eller spruta utan att komma?

Jag läste faktiskt om det på solotouch.com men har sett ideen på andra ställen åxå så jag är inte ensam(!?) men jag tror att om man bara tinar den och sen stoppar ner den i vattenbad så blir det bra, inte i micron som snubben jag läste om.

Är det ingen tjej här som gillar sperma, alltså kanske inte själva smaken i sig utan grejen? I stället för att skriva [tard] för annars är det väl konstigare att ni verkligen gör det om ni tycker att det är äckligt?


   
SvaraCitera

wille88:

du har ju missförstått allt, fast jag läste om nån som gillar att ha sperma i maten åxå, du kan ju testa och berätta hur det funkar? [smile]

ja e steril sorry (drog ett gummiband runt pungen så att den låssnade tillslut)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wille88:

iten plastburk som jag haft i frysen och tagit ut och sparat 2-3 satser i som jag funderar att värma lite på nått sätt och svälja nästa gång jag runkar och är som kåtast,

du gjorde min dag[love][love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

wille88:

ja, är ensam hemma idag så jag funderar faktiskt på att göra det!

Glöm inte att skriva en utförlig recension. Jag kan lägga in ett gott ord för dig hos Nahlén så att du får din text på framsidan av UM. [smile]


   
SvaraCitera