Aviseringar
Rensa alla

smakat på?


Ämnesstartare

hej. är det någon här som har smakat på sin egen sperma? och gillade du det eller inte?


   
Citera
Ämnesetiketter
Haien

Nej, och tänker inte heller.


   
SvaraCitera

varför påminner du mig om en fuckboy som dejtade min bästa vän


   
SvaraCitera
Haien

Jag eller han?


   
SvaraCitera

william


   
SvaraCitera

varför prova inte du själv?


   
SvaraCitera

sperma smakar som sperma, ta lite salt, peppar och chili så ska du få se! 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
sperma smakar som sperma, ta lite salt, peppar och chili så ska du få se! 

da gor man en hel matratt


   
SvaraCitera

williamgbg:
hej. är det någon här som har smakat på sin egen sperma? och gillade du det eller inte?

Okej så först av allt, om du eller någon annan kille som producerar sperma normalt dricker  mycket vatten kommer det inte smaka så mycket. Ju mindre vatten de dricker ju mer uttorkade blir de, det är samma som gäller när du kissar. Om det är jätte gult och nästan orange färgat vet man att du är uttorkad, det svider också mer än om man druckit mycket vatten. Så smaken beror på vad man dricker främst av allt, du kan dricka ananas juice vilket får det att smaka sötare men jag skulle säga att om du vill smaka från dig eller någon annan se till att de har druckit vatten. Nu kan man ju inte få ett one night stand att dricka massa vatten innan men du förstår nog vad jag menar.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
sperma smakar som sperma, ta lite salt, peppar och chili så ska du få se! 

chili??  hahaha vad är du för muterad unge


   
SvaraCitera

noanatoor:
chili??  hahaha vad är du för muterad unge

DAAAAAAAMN BOY


   
SvaraCitera

williamgbg:
hej. är det någon här som har smakat på sin egen sperma? och gillade du det eller inte?

Kalla mig bakom flöte, men alla är litte eljest av sig på sitt sätt.

det smaka olika beroende på va du ha äte. T.ex, om du ha äte nå sött så smaka det sött. Drick absolut INTE ättika innan du smaka. Då bli det inge gott.


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

Kalla mig bakom flöte, men alla är litte eljest av sig på sitt sätt.

det smaka olika beroende på va du ha äte. T.ex, om du ha äte nå sött så smaka det sött. Drick absolut INTE ättika innan du smaka. Då bli det inge gott.

Å varför vet du det då?


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Å varför vet du det då?

Hemlighet Glad


   
SvaraCitera