Aviseringar
Rensa alla

Smaken av cannabissmör


Venfort:

Nja, sådär. (Du röstade på detta alternativ)

Det är helt okej, man kan ju bara shotta ner det och sen skölja ner med mjölk typ. Tycker att det är jävligt nice att det tar ett tag, helt plötsligt blir man stukad liksom. [party]


   
SvaraCitera

Venfort:

Javisst! (Du röstade på detta alternativ)

självklart älskar alla bakverk med sköna gröna örten i[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

ät med mango

Jag har faktiskt en mango. Och cannabissmör. Jag ska prova. Tack för tipset. ^^

Rymdpirat:

Pga tar tid innan det slår, är väl olika för olika men jag har mycket svårare att avgöra hur mycket jag bör ha för att komma på rätt nivå när jag äter jämfört med när jag röker.

Mjo, det är sant. [smile] De två första gångerna jag provade tog jag för lite så hela kvällen satt jag och kollade på klockan medan jag väntade på att jag skulle känna något. Det är därför jag tycker det är lättare att ha det i maten, eftersom jag vet nu precis hur mycket smör jag behöver för att känna effekterna. [smile]

dekadent:

Det är helt okej, man kan ju bara shotta ner det och sen skölja ner med mjölk typ.

Hahaha! Du spiller ingen tid. XD

dekadent:

Tycker att det är jävligt nice att det tar ett tag, helt plötsligt blir man stukad liksom. [party]

Jag vet känslan. En kväll förra våren så gick jag ut och rökte en spliff med en polare. Men vi kännde inte av något medan vi rökte, så vi började undra om vi hade rullat fel. Men så helt plötsligt inser jag att jag är totalt bäng och han likaså. XD Det var en bra kväll. ^¨

Paranormal_Cannabis:

självklart älskar alla bakverk med sköna gröna örten i[wink]

Good man! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Venfort:

Jag har faktiskt en mango. Och cannabissmör. Jag ska prova. Tack för tipset. ^^

Har en vän som alltid gör det, äter mango och röker. Vet ej varför.


   
SvaraCitera

låter äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Har en vän som alltid gör det, äter mango och röker. Vet ej varför.

Jaha! Jag tror det snarare har att göra att man lätt blir torr i halsen när man röker och mango är ju saftigt och gott. Det har nog med det att göra. [smile]

stereo total:

låter äckligt.

Vad spelar det för roll vad det låter som? Varför dissa något man aldrig provat?

dekadent:

man kan ju bara shotta ner det

Jag smälte smörer i en färdig tomatsås med lite tabasco. Det blev jättegott. ^^


   
SvaraCitera

Venfort:

Vad spelar det för roll vad det låter som? Varför dissa något man aldrig provat?

Kan föreställa mig att smaken inte är så god. Precis som jag kunde föreställa mig smaken av urin innan jag testade. Blev inte imponerad utav det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Kan föreställa mig att smaken inte är så god.

Man kan föreställa sig väldigt mycket, det betyder ju inte att det är riktigt.

stereo total:

Precis som jag kunde föreställa mig smaken av urin innan jag testade.

Öh, vad snackar du om? Du kan föreställa dig att cannabissmör inte är gott för att urin inte är det? Hur kan ens jämföra smaken av cannabissmör med smaken av urin? 0o


   
SvaraCitera

Venfort:

Öh, vad snackar du om? Du kan föreställa dig att cannabissmör inte är gott för att urin inte är det? Hur kan ens jämföra smaken av cannabissmör med smaken av urin? 0o

jag tog det bara som exempel


   
SvaraCitera

Venfort:

Jaha! Jag tror det snarare har att göra att man lätt blir torr i halsen när man röker och mango är ju saftigt och gott. Det har nog med det att göra

Fast mango kan ruttna i magen har jag läst. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jag tog det bara som exempel

Ditt exempel är ju helt skevt. De har ju inget gemensamt. Inte i väsen, inte i kemisk uppbyggnad, inte i praktiken och verkligen inte i smak. [tard]

Macktorsken:

Fast mango kan ruttna i magen har jag läst. [shake]

Det tvivlar jag på. [crazy]


   
SvaraCitera

Har aldrig testat. Kan dock tipsa om nåt vi drack hos min kompis; krydda starksprit(som när man kryddar brännvin normalt, anis använde hon) och lägg i gräs. Låt stå i några veckor(typ en månad) och skaka flaskan då och då.

Blev väldigt väck av det(full, glad och hög)+ att det smakar gott, om man gillar smaken av kryddad sprit[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

krydda starksprit(som när man kryddar brännvin normalt, anis använde hon) och lägg i gräs

Awesome! Jag har hört talas om denna tinktur (som faktiskt har varit en relativt vanlig medicin förr i tiden) och det ska jag definitivt prova senare under våren. [bigsmile]

Btw, visste du att det en liknande medicin har legaliserats i Sverige för MS-patienter? Medcinen heter Sativex och är inget konstigare än hascholja utblandad med alkohol. ^^


   
SvaraCitera