Aviseringar
Rensa alla

Smal av sura grejer?


Ämnesstartare

är det sant att man blir smal av att äta sura grejer elläääh?

T ex citron eller nåt


   
Citera
Ämnesetiketter

tror jag knappast...


   
SvaraCitera

mm man anstränger ju ansiktet jättemycket när man skrynklar ihop det när man äter något surt, det kanske gör dig smal


   
SvaraCitera

kanske därför tjejer är så sura jämnt. typ alla tjejer har ju äs och vill bli assmala, och därför så äter dom sura saker och alla vet ju att man blir vad man äter


   
SvaraCitera

nej det är inte sant.


   
SvaraCitera
blum
 blum

hur hade det gått till om det vore sant, tänker du?


   
SvaraCitera

japp, du blir tjock av salta grejer och alien av söta grejer.. giraff av beska grejer.. avlång av syrliga grejer och horisontell av starka grejer


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

nä men vinäger ska tydligen hjälpa en gå ner i vikt, kanske äppelcider vinäger.. w/e


   
SvaraCitera

du är vad du äter osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

japp, du blir tjock av salta grejer och alien av söta grejer.. giraff av beska grejer.. avlång av syrliga grejer och horisontell av starka grejer

Haha[bigsmile]
Jag ska så börja äta beska saker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det låter fullkomligt rimligt.


   
SvaraCitera

Har hört att magsäcken dras ihop när man äter sura grejer (i stora mängder) och att man då äter mindre då eftersom det får plats mindre, men har ej prövat detta och tänker inte göra det heller, så jag vet icke om det är sant.


   
SvaraCitera

kebu12:

kanske därför tjejer är så sura jämnt. typ alla tjejer har ju äs och vill bli assmala, och därför så äter dom sura saker och alla vet ju att man blir vad man äter

Logiken är felfri samt slående


   
SvaraCitera

Chryseus:

japp, du blir tjock av salta grejer

[sad]


   
SvaraCitera