Aviseringar
Rensa alla

Smal=Fin?


Ämnesstartare

Nej. -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

där ja!

Jävlar va het hon va :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

där ja!

Hon dog i anorexi. [sad]


   
SvaraCitera

Det underlättar.


   
SvaraCitera

Nej, det måste man verkligen inte. Man kan vara vacker, hur kroppen än ser ut. Jag tycker allt hänger på ansiktet, men i slutändan är det helheten som gör en vacker. Håret och kläderna gör också mer skillnad än vissa tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rugguggla:

Nej, det måste man verkligen inte. Man kan vara vacker, hur kroppen än ser ut. Jag tycker allt hänger på ansiktet, men i slutändan är det helheten som gör en vacker. Håret och kläderna gör också mer skillnad än vissa tror.

Håller med dig ! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jävlar va het hon va :O

Yes idd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Hon dog i anorexi.

rätt åt henne, vilket äckel asså


   
SvaraCitera

klart man inte måste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Hon dog i anorexi.

[n]

Yogi:

Yes idd

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

rätt åt henne, vilket äckel asså

Vaddå 'rätt åt henne'? Hon var nog inte riktigt s.k. äcklig med flit. Inte i början, i alla fall.


   
SvaraCitera

kan inte bara alla inse att alla tycker olika!??!?!?!?!??!?! IDIOTER!!!!

själv så tycker jag att smala tjejer är finast men det är vad jag tycker, betyder inte att du som fet är ful. okej!? [shake] [confused] skaffa bättre självkänsla är så jäkla osexy med noll utstrålning

"Skönheten ligger i betraktarens öga"


   
SvaraCitera

Nej, man måste vara perfekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, absolut inte. Det finns fina, vackra, sexiga människor i alla storlekar. Folk tycker olika bara.
Tyvärr så har det blivit så nu att man måste vara smal för att vara fin. Det är så fruktansvärt synd, då alla egentligen är vackra i någons ögon.
Man kan ha en fin kropp, en fin personlighet, en vacker röst, vackra fötter, vad vet jag? Men alla har något vackert, och det avgörs inte i hur mycket fett man har på kroppen. (Tycker jag i alla fall [smile]).


   
SvaraCitera

spejjare:

Ja måste man vara smal för att vara fin?

Ja, det kan jag tycka. Men inte för smal. Någonting mellan smal och tjock är väll lagom.


   
SvaraCitera