Aviseringar
Rensa alla

Smal kille.


Ämnesstartare

Nu e de så här, jag är 182 cm lång väger cirka 62-63 kg och tycker jag e välldigt smal. Mitt problem är att jag har sovit hos en tjej 2 gånger vi har legat och hånglat osv men jag har aldrig vågat gå längre för jag tkr jag är så smal. Tjejen jag hållt på med kanske tkr jag blir avtändande så fort tröjan åker av. Så de jag vill fråga er tjejer är om ni tkr jag är välldigt smal och ni skulle "dissa" mig för min smalhet. Ser bra ut i ansiktet så jag har ju inge problem med att ragga upp tjejer osv men vill ju men vågar aldrig gå längre en lite hångel.

Lägger upp en bild.

ghfghfh.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Sådär såg jag ut för typ tre år sedan. Nu har jag gått upp 15kg och har normalvikt 😀

Godis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha kan bara säga att ja är 180 cm o väger 62 kg och har ett snett revben så skatta dig lycklig:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har man sett dig med kläder på så och dessutom tafsats lite i hånglet så borde tjejen redan anat att du är smal och har antagligen ingenting emot det eftersom hon hånglar med dig


   
SvaraCitera

håller med dörrhadtaget


   
SvaraCitera

Så jävla smal är du faktiskt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

har man sett dig med kläder på så och dessutom tafsats lite i hånglet så borde tjejen redan anat att du är smal och har antagligen ingenting emot det eftersom hon hånglar med dig

De har du ju rätt i. Men endå rätt jobbig ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapper:

De har du ju rätt i. Men endå rätt jobbig ...

tror du kan köra på [wink]
Dold text: jag har skitsmal kille btw o jag tycker ju han e sexy [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

tror du kan köra på [wink]

Får väll som om jag "kör på" nästa gång jag är med henne ;D Får väll dricka lite innan så kanske de går ? 😮


   
SvaraCitera

Det finns nog dom som ser värre ut, och dom får ju knulla så du har nog ditt på det trorra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget bra namn:

haha kan bara säga att ja är 180 cm o väger 62 kg och har ett snett revben så skatta dig lycklig:O

Precis som mig då alltså.


   
SvaraCitera

Är 180 cm lång och väger 61 kg. [crazy]


   
SvaraCitera

va inte dum nu. du är ju typ normal


   
SvaraCitera

knulla med t-shirt, vad är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zzasoet:

va inte dum nu. du är ju typ normal

De skulle jag väll inte kunna påstå :s


   
SvaraCitera