Aviseringar
Rensa alla

Smal sen tjock mage!?


Ämnesstartare

När jag står försvinner min mage, är helt platt på magen vissa dagar! Men alltid när jag sätter mig ned och böjer ryggen frammåt (ni fattar...) får jag värsta magen! Är massa äckelfett också! Det händer alltid! Varje gång. Finns inga undantag. Kan låta bli att äta och det blir ändå så. (Går antagligen bort om jag tränar asmkt!)

Undrar hur det går ihop... Kommer fettet från rumpan & låren upp till magen?
Någon som kan svara på varför det blir såhär?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tror att fettet bredare ut sig till sidorna på magen och ryggen, när jag står! Fast undrar om det är möjligt[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju mer ihoptryckt än när du står? [crazy] Så får ju alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir så för mig med. alltså
om man lutar sig framåt när man sitter veckas ju huden på magen... det är nog helt normalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte fett, det är musklerna. Jämför med din arm; känn på den i spänt och ospänt tillstånd. Är det platt när du sträcker ut det måste det ju bulla ut lite när det dras ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är väl otränad [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Du är ju mer ihoptryckt än när du står?

Ja, skrev ju det typ men menar... Varför får man inte typ... Större bröst eller rumpa. Vrf sätter sig fettet på ett ställe som är smal så man blir tjock överallt D:

enhimmelskdrog:

veckas

Ja, men grejen är att jag får inte små hudvalkar utan FETT. Får värsta tjocka magen, asså inte att den är liten och lite tjock utan det blir en djävla kontrast till det jag har när jag står...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det är inte fett, det är musklerna.

Angelize:

Du är väl otränad [confused]

älskar um:s svar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Ja, skrev ju det typ men menar... Varför får man inte typ... Större bröst eller rumpa. Vrf sätter sig fettet på ett ställe som är smal så man blir tjock överallt D:

Men det är samma fett, muskler, osv. som du alltid har på din mage. Det är inte fett som flyttar sig, utan bara din mage som är mer ihoptryckt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du är väl otränad

ja men det är inte svaret på min fråga

Nachac:

det är musklerna.

har nästan haft magmuskler faktiskt!!! men tror odm försvunnit under allt fett... Hoppas du har rätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Ja, men grejen är att jag får inte små hudvalkar utan FETT. Får värsta tjocka magen, asså inte att den är liten och lite tjock utan det blir en djävla kontrast till det jag har när jag står...

får jag med, och har hör det som nachac sa: att det är muskler x)
vet inte om jag tror på det dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

ja men det är inte svaret på min fråga

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Ja, skrev ju det typ men menar... Varför får man inte typ... Större bröst eller rumpa. Vrf sätter sig fettet på ett ställe som är smal så man blir tjock överallt D:

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Det är inte fett som flyttar sig, utan bara din mage som är mer ihoptryckt.

så jag har tjock mage egentligen? [cry] men asså... edn är verkligen platt när jag står... förstå rinte[shake]

Lounge fact:

älskar um:s svar

aa, [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

så jag har tjock mage egentligen? [cry] men asså... edn är verkligen platt när jag står... förstå rinte[shake]

Nej, du har säkert hur smal mage som helst. t.o.m. folk med anorexi får sådär. [y]


   
SvaraCitera