Aviseringar
Rensa alla

Smal


Ämnesstartare

Jag blir retad i min klass för jag är smal. Retad för jag inte har "muskler". Jag vet att jag är det, föddes smal och jag äter mycket men går inte upp. Vet inte vad jag ska göra..


   
Citera
Ämnesetiketter

Börja träna lite, så blir du lite grövre. Och om du blir retad att du är smal så kan du elda tillbaka på de andra att de e feta.


   
SvaraCitera

Så länge du inte äter för lite så gör inget du kan ju träna men jag hade en komps som åt mängder med mat och även mycket snacks. Tränade men var mycket smal än i dag 20år ga.

jag var själv "mobbad" för mitt utseende det dom hände i mitt fall var att den prrson som varit värst kom i ettan på gymnasiet och bad om ursäk från botten av sitt hjärta han hade växt upp.


   
SvaraCitera

Anabola steroider 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödsknark! Testa vaket eller efedrin så är det lättare att träna.


   
SvaraCitera

om du är lång kan du ju bli modell 🙂 


   
SvaraCitera

Vill du själv ha muskler, alltså lite större eller är det för att du inte vill bli retad? Du ska absolut inte ha något att skämmas för då dom säkert har en tand lös eller finne här och där. Introducera högerhanden för idioterna bara så ska det nog lösas sig!

Skämt åsido, försök att inte tänka så mycket på det om du inte vill göra det till något seriöst. Gör vad som känns bäst för dig och ingen annan såklart, eller hur?


   
SvaraCitera

Kyle:
Jag blir retad i min klass för jag är smal. Retad för jag inte har "muskler". Jag vet att jag är det, föddes smal och jag äter mycket men går inte upp. Vet inte vad jag ska göra..

Va nöjd. Väldigt många tjejer gillar smala killar, typ som jag. Jag älskar att vara smal och sen är jag själv lite tjejig så det spelar ingen roll ifall jag har muskler eller inte, men försök att äta mat med mycket fibrer, det inkluderas att också äta mörkt bröd med frön och nötter tror jag.


   
SvaraCitera

Kyle:
Jag blir retad i min klass för jag är smal. Retad för jag inte har "muskler". Jag vet att jag är det, föddes smal och jag äter mycket men går inte upp. Vet inte vad jag ska göra..

Hur gammal är du? För är man under 18år gammal så växer man fortfarande. Sen är det inget fel i att vara smal men att ha lite på kroppen är inte fel heller, speciellt om man har muskler, alla tjejer gillar inte muskler men de är ju bra att var stark givetvis.


   
SvaraCitera

Hiva i dig en massa Kopparbergs Cool
Sprit kan man också gå upp i vikt av.
Hembränt är ju gjort av nästan 100% socker.


   
SvaraCitera