Aviseringar
Rensa alla

Smala handleder!


Ämnesstartare

Appuru:

Alltså jag är INTE särskilt smal precis

ska det stå


   
SvaraCitera

14 cm. Och så minihänder till det [sad]

Veritas:

Ofta man mäter. [shake]

Trodde jag ni killar gjorde hela tiden? [cute]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Appuru:

Alltså jag är särskilt smal precis (menar inte BF, iofs inte fet heller), ganska kraftigt byggt allmänt sätt väger nära 80kg snart (bulk ftw).

Jag vet killar som är ca 170 och väger 75 typ, så om du gymmar å har mkt muskler så känns inte 80 kg så mkt!

Appuru:

Aja, jag gymmar ju så jag har iaf biffklump på armarna. Jag har inte växt på 2 år nästan, är 185.

Du är lika gammal som min bror och typ lika lång, läskigt! Men han är som en flaggstång lång och smal..

Men din kropp har inte vuxit klart, vanligt att man är lite tanig i tonåren!


   
SvaraCitera
Jeay_L

five squared:

14 cm. Och så minihänder till det

Får du oxå av dig alla möjliga armband hur lätt som helst?
Jag får typ köpa armband å sådär på barnavdelningarna! [surprised]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Får du oxå av dig alla möjliga armband hur lätt som helst?
Jag får typ köpa armband å sådär på barnavdelningarna! [surprised]

Brukar inte använda armband annat än pärlgrejerna jag får av småkusinerna och de brukar alltid ha resårtråd [cute] Men skulle tippa på att "vanliga" armband inte skulle sitta så bra...


   
SvaraCitera
Jeay_L

five squared:

Brukar inte använda armband annat än pärlgrejerna jag får av småkusinerna och de brukar alltid ha resårtråd Men skulle tippa på att "vanliga" armband inte skulle sitta så bra...

Jag använder det inte så ofta heller, hade svettarmband ett tag, men dom flesta är ju rätt tjocka så det såg inte bra ut så numera håller jag mig nångång till sånadär jättetunna, typ H&M's!

Har nått armband jag köpte från glitter och det får jag av mig utan att knäppa upp, och det är ändå nå kedjor! [tard] De ska ju vara till för tjejer ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Trodde jag ni killar gjorde hela tiden? [cute]

Bara bicepsomkretsen. [zzz]


   
SvaraCitera

Appuru:

Jag har 12.5

OMG! vad fan är du made of tändstickor eller nåt?

xoxo fadde d


   
SvaraCitera

Veritas:

Bara bicepsomkretsen. [zzz]

Mm, visst [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina är nog rätt smala[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Mm, visst [wink]

Har faktiskt aldrig mätt eller jämfört någonting förutom fötter och händer. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina är som trådar.


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Har nått armband jag köpte från glitter och det får jag av mig utan att knäppa upp, och det är ändå nå kedjor! [tard] De ska ju vara till för tjejer ju!

Scheisse [chocked] Tycker de borde vara mindre isf, för även om de omöjligt kan passa ALLA så ska de ju inte vara elaka och glida av :/

Veritas:

Har faktiskt aldrig mätt eller jämfört någonting förutom fötter och händer. [smile]

Så säger ni alla [no-no] Men det är ju ett välkänt faktum att killar jämför sina organ i omklädningsrummen, precis som vi tjejer jämför bröststorleken ^^

Simnudel:

Mina är som trådar.

Eller nudlar? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Så säger ni alla [no-no] Men det är ju ett välkänt faktum att killar jämför sina organ i omklädningsrummen, precis som vi tjejer jämför bröststorleken ^^

Har fortfarande inte gjort det, onödigt att jämföra sig själv med andra osv. Är nöjd med mig själv. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Eller nudlar?

[crazy]


   
SvaraCitera