Aviseringar
Rensa alla

Smala tjejer


Pappbox:

men smal är generellt sett bättre än tjock som jag sett det iaf

Ja till en viss grad. Men det jag menade var att folk i min allmänhet tycker om normalbyggda tjejer, och gärna mer former än så.

Inte att dom bryr sig egentligen men vad dom föredrar liksom.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ja till en viss grad. Men det jag menade var att folk i min allmänhet tycker om normalbyggda tjejer, och gärna mer former än så.

Tror kanske att vi definerar smal olika, jag tänker smal som...ja smal utan massa häng men ändå inte bara med skinn och ben
sen finns det ju killar som gillar typ allt så egentligen spelar det ju ingen roll


   
SvaraCitera

Pappbox:

Tror kanske att vi definerar smal olika, jag tänker smal som...ja smal utan massa häng men ändå inte bara med skinn och ben

Jag menar smal som, ja smalare än medel.


   
SvaraCitera

Ja, det är skumt att det är mer okej att kommentera smalhet än fetma.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag menar smal som, ja smalare än medel.

Vi definerar olika då ja
hittar ingen bra bild på hur jag menar för...tja det är inget jag har liggandes runt på datorn direkt


   
SvaraCitera

hahahaha, med den avataren så vet jag inte om jag litar på det.... [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hahahaha, med den avataren så vet jag inte om jag litar på det.... [wink]

what do you mean? 😛
jag hatar porr, ger bara dåliga idéer


   
SvaraCitera

Pappbox:

what do you mean? 😛

Tog bara för givet att du var ett fan av Ron Jeremy ;P


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Tog bara för givet att du var ett fan av Ron Jeremy ;P

I am, han är en legend men porr är inte min grej trots det
En man som han som trotsar ofördelaktigt utseende och får ligga med massa tjejer är en gud i mina ögon eftersom detdär är en enormt svår uppgift


   
SvaraCitera

Pappbox:

uppgift

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också vara naturligt smal.
Men istället är jag mullig som en liten gris, fml.


   
SvaraCitera
smisk

ååååh orkar inte. fan vad alla ska klaga. tjocka smala snygga fula, ALLA FÅR TA SKIT! Det handlar bara om att andra människor är missnöjda med sig själva och måste ta ut det på andra.


   
SvaraCitera

grejen är ju den att det är bara bra om en tjej är smal, sålänge som hon har ordentliga dunkar och najs ass. så eftersom folk säger så till dig, så antar jag att du inte har det[sad]


   
SvaraCitera

Jag har fått en nedlåtande kommentar för att jag är smal. En kille sa i min klass sa nåt oerhört nedlåtande som jag, tack och lov, inte kommer ihåg vad det var.


   
SvaraCitera

Det finns människor som älskar att klaga på allt just därför så får man faktiskt lära sig själv att inte ta åt sig av dessa dumheter och faktiskt stå upp för sig själv

Gillar du din smala kropp? Bra, låt inte flodhästarna attackera den! Fight!


   
SvaraCitera