Aviseringar
Rensa alla

Smalare fingrar!


Ämnesstartare

Mina fingrar är jättetjocka, elr jag kna iaf knappt ha normala ringar som man köper på typ HM. det är bara på ringfingrarna dom passar, resten är för tjocka (lillfingret för smalt) vill ju inte bara ha två ringar sammanlagt!

kan man få smalare fingrar på något sätt? [blush] och jag är normalsmal så säg ej att jag ska banta!


   
Citera
Ämnesetiketter

köp stora ist o linda massa tråd runt de, så mycket som behövs

fingerdiet: ät myke selery


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

köp stora ist o linda massa tråd runt de, så mycket som behövs

fingerdiet: ät myke selery

runt? då serom ju inte snygga ut? elr hur menaru

hahaha ska det verkligen funka? hatar seleri ew


   
SvaraCitera

Bild.


   
SvaraCitera

Köp inte ringar på H&M.


   
SvaraCitera

Trodde först det var Aristoteles som skapade den här tråden.. Men det var det inte.
Köp på andra ställen! [y]


   
SvaraCitera

Ohnoes:

Trodde först det var Aristoteles som skapade den här tråden.

haha vrf?[confused]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

ohfckyou:

kan man få smalare fingrar på något sätt? [blush] och jag är normalsmal så säg ej att jag ska banta!

Nej du kan inte få smalare fingrar utan drastiska åtgärder.


   
SvaraCitera

isola:

haha vrf?[confused]

För att han tjocka fingrar har jag hört [cute]


   
SvaraCitera

ohfckyou:

normalsmal så säg ej att jag ska banta!

är nog typ enda sättet dock, och ställen som fingrar etc är nog ett av de ställena kroppen bränner fett/muskler ifrån i sista hand, då den tar typ magen och rumpan etc först. sådu skulle nog behöva svälta ner dig till typ auswich-barn för att få särskillt mycket smalare fingrar. och det känns lite överdrivet.

så det är nog lättare att köpa större ringar. eller inte köpa dom alls, inte jättesnyggt att ha en massa ringar på fingrarna[cute]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

inte jättesnyggt att ha en massa ringar på fingrarna[cute]

Det är det visst [no-no]


   
SvaraCitera

Nej, inte utan extrema metoder.

Dessutom,

farbror gugge:

så det är nog lättare att köpa större ringar. eller inte köpa dom alls, inte jättesnyggt att ha en massa ringar på fingrarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Bild.

äh. är alltså inte överdrivet stora eller ser uppsvällda ut etc. vanliga fingrar, fast lite tjockare! haha

isola:

Köp inte ringar på H&M.

Ohnoes:

Köp på andra ställen! [y]

samma grej oavsett var jag köper... vill ju helst inte gå till typ guldsmeden eller liknande eftersom det är både fult och dyrt där, oftast. även fast de kanske har flera storlekar. [sad]

farbror gugge:

ta hand, då den tar typ magen och rumpan etc först. sådu skulle nog behöva svälta ner dig till typ auswich-barn för att få särskillt mycket smalare fingrar. och det känns lite överdrivet.

låter som en bra idé

farbror gugge:

så det är nog lättare att köpa större ringar. eller inte köpa dom alls, inte jättesnyggt att ha en massa ringar på fingrarna[cute]

joho, om det är fina ringar.

Image
sådär e snyggt, ska va' coola ringar.


   
SvaraCitera

Jag har just den ringen! [bigsmile]


   
SvaraCitera

isola:

Det är det visst [no-no]

mja, kan lätt kännas lite spådam/indisk-tant/pimp om det är för stort och för mycket. hellre någon enstaka söt istället[cute]


   
SvaraCitera