Aviseringar
Rensa alla

smalare lår, ben & mage!


thisshitisBANANAS:

om jag börjar springa varje dag och länge och så, kmr jag ju kanske också få bredare lår? & det är ju det jag inte vill ha. vill inte riskera det

Du märker nog rätt snabbt om du blir större, dessutom måste du springa något väldigt för att bygga muskler och du måste äta rätt.
Kaloriintaget ska vara mindre än kaloriförbränningen, gör det så minskar du i vikt


   
SvaraCitera
jonta

thisshitisBANANAS:

jag undviker socker och minskat ner på kolhydratintaget, men jag måste ju träna också.

Minska mer på kolhydraterna och öka på fett och proteinintaget. Samtidigt som du tränar. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thisshitisBANANAS:

få bredare lår? & det är ju det jag inte vill ha. vill inte riskera det

Om du tränar seriöst med gymövningar så KANSKE dina benmuskler skulle växt MINIMALT, om du drar ut och konditionstränar med energiunderskott så kommer INTE benen växa.

Förstår inte vad som är så fult med lite konturer på benen anywayz? Allt utom riktiga kroppsbyggarlår är bara snyggt, så om du inte kurar thaifemmor och kör tunga knäböj hela dagarna så är det inget att ora sig för.


   
SvaraCitera

Du bygger inte muskler om du inte ligger på ett överskott av protein. Se till att inte göra det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

överskott av protein

överskott av energi*

Till viss del går det för en nybörjare, men det är minimala mängder om något.


   
SvaraCitera

Rapid:

överskott av energi*

Ja, det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ja, det också.

Vad är ett överskott av protein då?


   
SvaraCitera

Rapid:

Vad är ett överskott av protein då?

Mer protein än du förbrukar, rimligtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Mer protein än du förbrukar, rimligtvis.

Dit kommer du inte lyckas nå, i alla fall inte med normalt leverne. Det protein kroppen inte använder för att bygga upp vävnad med (bl.a. muskler) blir energi. Något "överskott" existerar inte riktigt.

Det är alltså snarare tvärtom, när man äter väldigt stora mängder protein så blir det överblivna energi istället för att pumpas ut i musklerna.

Hoppas att du även är medveten om de minimala mängder protein som en tjej som ligger på energiunderskott och bara kör cardio kan syntetisera(stavning) som muskelmassa.


   
SvaraCitera

Tjejers lår ska inte vara för smala... [mad] Hellre för mycket än för lite.

Det är allt jag har att bidra med hit, hatar att träna, fett jobbigt.


   
SvaraCitera

Så länge som du låter bli att träna explosivt så blir inte dina benmuskler större. När jag snackar om explosivt så menar jag att om du låter bli att springa snabbt och korta sträckor så resulterar det inte i biffiga muskler. Kör du därimot längre sträckor med ett lugnare tempo samt slutar upp men sötsaker och i stället äter vanlig mat vid rätta tidpunkter, men kanske bara minskar lite på portionerna lite..så skall du se att du snart har din idealkropp[wink] Lycka till!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera