Aviseringar
Rensa alla

Smalare lår och plattare mage?


Ämnesstartare

Nej, jag väger absolut inte 30 kg. 53 kg sist.. Men nu menar jag att jag vill få en sundare livsstil! Inte gå och spy ner allt och alla! [bigcheers]


   
SvaraCitera

LouiseStockholm:

Men nu menar jag att jag vill få en sundare livsstil!

ät grönt och jogga, simma, "lev", åk skateboard

rör dig bara så blir det bra


   
SvaraCitera

LouiseStockholm:

Nej, jag väger absolut inte 30 kg. 53 kg sist..

du är fan smal :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

du är fan smal :S

Det vet du ju inte förens du har sett mig. Men tack! Men som sagt vill bara få en sundare livstil! Äta nyttigare, men det är så himlans svårt. Och man får ett sånt jäkla sockersug hela tiden. [surprised]


   
SvaraCitera

LouiseStockholm:

Det vet du ju inte förens du har sett mig. Men tack! Men som sagt vill bara få en sundare livstil! Äta nyttigare, men det är så himlans svårt. Och man får ett sånt jäkla sockersug hela tiden.

hm ... pröva å dricka sockerfria smoothies när du får sockersug istället för godis


   
SvaraCitera

LouiseStockholm:

Ska börja på gym, ta promenader och äta sundare!

Mycket bra.

LouiseStockholm:

Men andra tips?

Simma o bada[wink]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

typ hollywoodkändisarna "dricker vatten och gör pilates"

PahHAhAhHAHhAHhHA
AhHA


   
SvaraCitera

UndercoverBrother:

PahHAhAhHAHhAHhHA
AhHA

mm


   
SvaraCitera

börja med spinning, ut o jogga....träna och ät som vanligt inget minskande med maten[no-no]ät som du gör nu,för mat är ju gött ju. det kan annars leda till andra negativa saker som händer ofta nu för tiden. ta det lugnt du är fin som är så stressa inte med att försöka se bättre ut, eftersom du är redan fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ungefär samma "problem".. Men det är bara låren jag är trött på. De tips jag har fått är att börja jogga/powerwalka eller något sånt, har även hört att utfallssteg är bra för låren och rumpan! [smile]


   
SvaraCitera