Aviseringar
Rensa alla

Smallville blir tecknat?


Ämnesstartare

ööörkarn:

Stålmannen är för gay för att jag kan gilla honom.

Jag gillar Smallville, men den "riktiga" stålmannen tycker jag är lite fjantigt. Varför måste han ha på sin blåa dräkt såfort han ska rädda/hjälpa/göra någon/något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Vem är hon ens, vad har hon för roll? Är hon släkt med Lex? Bor hon i Lexs slott?

Hon är VD för Luthor Corp. Tagit över allt som Lex äger, i pincip, där i bland The Daily Planet. Den roll hon har är att leta reda på 'the traveller', Clark med andra ord, typ. Men även att leta reda på Lex.

Känns som att de kan dra ut på det rätt länge, vilket är synd. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Men även att leta reda på Lex.

Vet du varför Lex drog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Vet du varför Lex drog?

Kommer inte ihåg. Men jag läste om det på kryptonsite.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Superman är världens sämta populära superhjälte! [mad]


   
SvaraCitera

Link:

Varför måste han ha på sin blåa dräkt såfort han ska rädda/hjälpa/göra någon/något?

Haha ja man ser ju ändå hans ansikte så han har ju egentligen ingen hemlig identitet. [crazy] Dessutom är dräkten ohyggligt ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Haha ja man ser ju ändå hans ansikte så han har ju egentligen ingen hemlig identitet. Dessutom är dräkten ohyggligt ful.

lol, när han är Clark Kent har han glasögon, när han är Stålmannen har han inga. Varför har han den där dräkten för, det är så fult.


   
SvaraCitera

Link:

lol, när han är Clark Kent har han glasögon, när han är Stålmannen har han inga.

JA! Och ändå fattar folk inte vem han är! [surprised] Nä stålmannen suger riktigt hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Nä stålmannen suger riktigt hårt.

Inte Smallville.[no-no]
Den "riktiga" stålmannen kan jag dock inte uttala mig om då jag inte har sett det så mycket, jag tycker fortfarande att det är töntigt att han måste klä på sig sin blåa dräkt med sin mantel så fort han ska göra något heroiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det senaste avsnittet sög typ.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det senaste avsnittet sög typ.

Hur många avsnitt har det gått den åttonde sässongen egentligen?

Btw, vet du när och varför Clark och Lex började bli osams? var det på grund av Lana?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Hur många avsnitt har det gått den åttonde sässongen egentligen?

tre st.

Link:

Btw, vet du när och varför Clark och Lex började bli osams? var det på grund av Lana?

Hmm, nej, det var innan Lana och Lex blev ett par kommerj ag ihåg. Men jag kommer dock inte ihåg orsaken. Har för mig att det var pga att Clark kom på att Lex snokade mycket i hans liv osv. Men är inte säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

tre st.

Så lite.
Synd att båda Luthors är borta ur serien. Dold text: Lionel tros ju vara död, men uppenbarligen kommer han komma tillbaka sen igen, frågan är om han kommer tillbaka i Smallville.

passaro:

Hmm, nej, det var innan Lana och Lex blev ett par kommerj ag ihåg. Men jag kommer dock inte ihåg orsaken. Har för mig att det var pga att Clark kom på att Lex snokade mycket i hans liv osv. Men är inte säker.

Okej, det borde ha blivit annorlundare om Clark hade varit ärlig mot Lex frånbörjan, då de var så pass nära vänner. Var väl lögnerna som gjorde dem osams och tillslut fiender.

Även om de skulle komma på senare i livet att de har olika syn på livet (eller vad man ska kalla det) så borde de accepterat varandra och låtit varandra vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Synd att båda Luthors är borta ur serien

Ja. Jag gillade Lionel rätt mycket.

Link:

Dold text:

Jaså? Ska bli intressant att se hur de ska fixa det, med tanke på hur han dog.

Link:

Okej, det borde ha blivit annorlundare om Clark hade varit ärlig mot Lex frånbörjan, då de var så pass nära vänner. Var väl lögnerna som gjorde dem osams och tillslut fiender.

Link:

Även om de skulle komma på senare i livet att de har olika syn på livet (eller vad man ska kalla det) så borde de accepterat varandra och låtit varandra vara.

Det vet i fan. Du såg själv vad Lex gjorde mot sin egna farsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men då skall det ae ut som de första mussepigg filmerna


   
SvaraCitera