Aviseringar
Rensa alla

smarta tjejer, hett??


hetare än utvecklingsstörda i alla fall


   
SvaraCitera

fiins inget hetare än smarta tjejer, och jag ör honest as fuck [blush]


   
SvaraCitera

babybox:

en väldigt snygg tjej som är helt ok smart, eller en helt ok snygg tjej som är väldigt smart?

haha det kan jag inte svara på sådär bara. har med mycket mer att göra men såhär spontant säger jag en mycket snygg tjej som är ok smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

positiva med smarta tjejer, de vet vad de pratar om och man kan föra vettiga samtal med dem

är det något som prioriteras? framför en snygg kropp t.ex.?

respons:

Ja. Är inte ofta jag känner mig intellektuellt underlägsen någon, så när jag väl gör det är det lite spännande.

shit.. du är smart OCH har självdistans....[wink]

kebu12:

du har mycket att lära om du inte förstår det där, som tur är för dig så är jag villig att lära dig

pjuuuh, vilken nedrans tur hörru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på, hett om det är naturligt smart tjej (eller person i allmänhet), ohett om det är en galen, konstant stressad plugghäst.


   
SvaraCitera

babybox:

pjuuuh, vilken nedrans tur hörru

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha det kan jag inte svara på sådär bara. har med mycket mer att göra men såhär spontant säger jag en mycket snygg tjej som är ok smart.

haha, alright 😉


   
SvaraCitera

babybox:

är det något som prioriteras? framför en snygg kropp t.ex.?

fina kroppar är alltid fina att titta på men i längden är samtal, kommunikation viktigare ja


   
SvaraCitera

babybox:

shit.. du är smart OCH har självdistans....

Äh, du missförstår mig. Klart att många är smartare än vad jag är, menar att det inte är ofta jag känner mig dum i jämförelse med någon. Menade inte att verka högfärdig, ser i efterhand att inlägget har lite Nachac över sig. [blush]


   
SvaraCitera

babybox:

haha, alright 😉

[smile]


   
SvaraCitera

respons:

ser i efterhand att inlägget har lite Nachac över sig. [blush]

[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera

Det känns som att tjejer med mvg i alla ämnen borde skaffa sig ett liv [zzz] Det räcker ju med alla vg för att komma in på det gymnasie man vill.

VG i allt på gymnasiet räcker också ganska långt för den delen. Man behöver inte vara smart för att få bra betyg, och det känns att om man lägger ner så mycket tid på betygen så är man inte så värst smart eftersom att man missar hela sin ungdom.


   
SvaraCitera

respons:

ser i efterhand att inlägget har lite Nachac över sig.

Haha!


   
SvaraCitera

babybox:

är det hett med en normal-snygg tjej som är duktig i skolan och har alla MVG???

Betyg som ensam information är en väldigt dålig indikator på halt av intelligens.

Men, ja, intelligens är otroligt hett och utan den tröttnar jag i allmänhet ganska fort på vederbörande.

babybox:

en väldigt snygg tjej som är helt ok smart, eller en helt ok snygg tjej som är väldigt smart?

Väljer den väldigt snygga som är väldigt smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Äh, du missförstår mig. Klart att många är smartare än vad jag är, menar att det inte är ofta jag känner mig dum i jämförelse med någon. Menade inte att verka högfärdig, ser i efterhand att inlägget har lite Nachac över sig.

äh, jag missförstod inte.. skämta bah merej [wink]


   
SvaraCitera