Aviseringar
Rensa alla

Småsaker ni är mindre bra på?


Ämnesstartare

Sovande:

Köp sådana med eget lim på

Finns det? Vet att det finns såna frimärken men kuvert har jag aldrig sett!

emilsh:

Laga mat.

Man lär sig med tiden. Bara och öva! Jag kunde inte ens koka makaroner innan jag fyllde 20. [blush] Fast sen kanske det iofs finns de som inte kan bli bra på det.


   
SvaraCitera

jag är värdelös på att öppna kuvert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

kan typ knappt 3ans

Kan inte så många fler jag heller. Men som tur är så överlever man rätt bra ändå nu för tiden. Så det är nog inget du behöver lägga någon större tid på att lära dig. (nu kommer jag säkert få skit av någon men äsch [blush])

Birger:

jag är värdelös på att öppna kuvert.

Mina skulle du inte ha några problem att öppna, de är troligtvis redan öppnade när de kommer!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Så det är nog inget du behöver lägga någon större tid på att lära dig.

Känns ändå som att det och procenträkning är rätt viktigt för framtiden, eller har jag blivit lurad [sad]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Det lät underligt ja! Lyckas du inte ens om du verkligen försöker att undvika det? [surprised]

Kanske. Men jag är disträ och full rulle också, så jag slänger mig alltid upp från stolar utan att tänka och då går det som det går.
Fastnar på något sätt i stolarna och slår kroppen i bord/byråer/dörrhantag.

El Guaje:

Kom på att jag inte kan underteckna saker heller. Trots att jag givit min signatur hundratals gånger så blir den inte bra.

Haha jaaaa.
Jag brukar bli nervös inför att skriva under saker numera, för det skiter sig alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Känns ändå som att det och procenträkning är rätt viktigt för framtiden, eller har jag blivit lurad

Ja jag ska väl inte säga för mycket men det beror ju lite på vad du tänkt dig göra senare? Klart det kan underlätta att kunna den hyfsat men i gymnasiet sen har du ju miniräknare till allt. Hur det ser ut efter det om man läser vidare till något som innehåller matte vet jag dock ingenting om.


   
SvaraCitera

.. måste fundera, vill komma på något skojigt man kan "bidra" med

är det högfärdigt att inte tycka sig kunna komma på "småsaker"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Jag brukar bli nervös inför att skriva under saker numera, för det skiter sig alltid.

Samma här! Numera har jag börjat skriva mitt namn helt vanligt. Det är iofs inte så snyggt det heller men det är bättre än att försöka sig på en signatur som inte ens kommer i närheten av mitt namn.

vrukt:

är det högfärdigt att inte tycka sig kunna komma på "småsaker"?

Nej då! Det kan vara svårt, ibland är de ju så små och obetydliga att man inte kommer på dem fören man har problem med dem.


   
SvaraCitera

Är dålig på: initiativ, matlagning och argumentation. Men det är inte småsaker.


   
SvaraCitera

El Guaje:

gymnasiet sen har du ju miniräknare till allt.

Har man??? [surprised][bigsmile][bigsmile]

Fuck yeah [cool]


   
SvaraCitera

vrukt:

initiativ

vrukt:

inte småsaker

Beror väl på vilka slags initiativ. Om det är typ att smsa någon först så är ju det inte en så stor ansträngning [blush] mvh gillar när folk gör småinitiativ


   
SvaraCitera

är dålig på att hyvla ost och att skiva saker, särskilt bröd......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Har man???

Vill minnas det så! Iaf till de saker man räknade. Sen kanske det fanns nåt kapitel där man skulle trolla med en massa skumma formler som inte ens innehöll siffror där man inte hade miniräknare men där hade man nog ingen större nytta av multiplikationstabellen ändå. Men minns inte riktigt!

enhimmelskdrog:

skiva saker, särskilt bröd......

Samma här! Det blir bara snett och så blir det ett jävla liv på den som ska skiva efter mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte segla heller. Vet inte hur man sköter båtfan.


   
SvaraCitera

jag är dålig på att tala om för människor att jag gillar dom.


   
SvaraCitera