Aviseringar
Rensa alla

Småsaker som du blir jävligt upprymd över


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Detta är en systertråd till Buddahs;  http://ungdomar.se/forum/thread/smasaker-som-du-blir-jaevligt-irriterad-oever/12949101#forum_post_id-12949101  

… men här listar och diskuterar vi istället småsaker vi blir jävligt upprymda av! Sånna där småsaker som en kan bli oproportionerligt lycklig av.

Min lista:

- När jag går och köper kaffe efter lunchen i skolanBlir typ fnittrig och lite kär av situationen Rodnar Slipper plugga för en stund och istället låta det där kaffet smeka min strupe en stund.
- Folk som tackar när en låter dem gå över gatan. Jag ler och känner att; MEN SJÄLVKLART, jag kan parkera här och hjälpa dig med de där matkassarna, passa dina barn, gå med din hund eller till och med hjälpa dig att flytta nästa helg?! Hjärta
När en kör om någon som hjälper till genom att lämna platsEn tackar genom att blinka och en får blink tillbaka, DEN KÄNSLAN Hjärta Kan känna mig euforisk en halv dag och få en väldig lust sjunga musikallåtar. Party
- När folk skriver i mina trådar. VILL LIGGA MED ER ALLA DÅ! GråterHjärta


   
Citera
Ämnesetiketter

gröna julgranskulor


   
SvaraCitera

För mycket Redbull, det kan göra mig väldigt upprymd Söt


   
SvaraCitera

Bell: - När en kör om någon som hjälper till genom att lämna plats. En tackar genom att blinka och en får blink tillbaka, DEN KÄNSLAN  Kan känna mig euforisk en halv dag och få en väldig lust sjunga musikallåtar.

Mycket glad vill ta körkort pga det

kmr inte på något, återkommer


   
SvaraCitera

När man vaknar av att solen lyser starkt in genom persiennerna, allt känns ok en stund då


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:
När man vaknar av att solen lyser starkt in genom persiennerna, allt känns ok en stund då

Typiskt dig 🙂


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:
När man vaknar av att solen lyser starkt in genom persiennerna, allt känns ok en stund då

Du passar som lotus_elise


   
SvaraCitera

Dando:

Du passar som lotus_elise

Eller iallafall att hänga med h*n 😉


   
SvaraCitera

när man har mer tid på sig än man tror


   
SvaraCitera

Dando: Eller iallafall att hänga med h*n 😉

Vad får dig att påstå det?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Chuz Martinez: allt känns ok en stund då

fint Hjärta


   
SvaraCitera

Kvarts rasten vid 11 på jobbet 

Kaffe på rasterna 

Fredag eftermiddag <3 


   
SvaraCitera

när jag haft en stressig dag och lyssnar på skön musik i bussen hem en regnig fredagseftermiddag <3 blir inte upprymd men man ba känner hur man slappnar av o sjunker in i omgivningen och slutar tänka så mkt 

 


   
SvaraCitera

när jag åker tåg!! gillar de

 


   
SvaraCitera
GraGo

När man presterat bra på gymmet.

När man haft inofficiell stirrtävling med någon som man inte känner.


   
SvaraCitera