Aviseringar
Rensa alla

småsakerdubråkarmednågonomsomdubaraintekansläppa-tråden.


Ämnesstartare

Ja precis.
Här skriver du ner småbråk du har med någon och du bara inte kan sluta störa dig påå.
Behöver en sån här tråd.


   
Citera
Ämnesstartare

Har bråkat med mamma i ca en halvtimme om sopsortering, det värsta är att hon ska upprepa allting som jag redan veeet. Först säger hon vart jag ska slänga allting vilket jag redan veeet! Sen när jag är klar i köket så går hon ut och ropar på mig och säger att jag slängt allting feel (att jag slängt en för stor plastsak i den röda påsen där plast SKA vara....) och då ska hon berätta allting igen och att det handlar om min framtid. Har haft detta tjafset en gång innan. Blir helt galen på detta.


   
SvaraCitera

Usch... Är att jag inte kan separera orden i rubriken i huvudet ett tecken på att jag börjar få grå hårstrån?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte hamnat i någon konflikt med någon. Men jag är en gnutta svartsjuk på Davvelito. Dessutom så står jag för det. Men varför förblir en hemlighet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

Usch... Är att jag inte kan separera orden i rubriken i huvudet ett tecken på att jag börjar få grå hårstrån?

Kan hjälpa dig

små-saker-du-bråkar-med-någon-om-som-du-bara-inte-kan-släppa-tråden.

x_marty:

Har inte hamnat i någon konflikt med någon. Men jag är en gnutta svartsjuk på Davvelito. Dessutom så står jag för det. Men varför förblir en hemlighet.

vill veta varför 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

vill veta varför 🙁

Dold text: Om du berättar ett UM-skvaller så har vi en deal. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha vad jobbigt, vi sopsorterar inte alls :$

pappa är en sån som slänger gamla batterier och glas och metall och papper och plast i samma påse [blush]


   
SvaraCitera

m3lis:

små-saker-du-bråkar-med-någon-om-som-du-bara-inte-kan-släppa-tråden.


tack[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Dold text:

Dold text: dålig deal[sad]

enhimmelskdrog:

haha vad jobbigt, vi sopsorterar inte alls :$

ååh vad skönt!

enhimmelskdrog:

pappa är en sån som slänger gamla batterier och glas och metall och papper och plast i samma påse

haha tur att din pappa och min mamma bor tsm [tard][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

[sad]

Slipp då, en annan gång kanske. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

tack

det var så lite så, men nu vill jag att du skriver något sånt också 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Slipp då, en annan gång kanske.

mm, ska tänka påt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bråkar med min kille om vilken filmserie som är bäst; Harry Potter, Star Wars eller The Lord of the rings

Han menar då att HP är bättre, men mest pga de nostalgiska minnena som han anknytit till filmerna. Han kan alltså inte säga att dem andra är bättre pga HP kommer alltid först.

Jag menar att man måste titta på det subjektivt och erkänna för sig själv att flera HP filmer är allmänt kassa ur ett cinegrafiskt perspektiv.

Sen menade han att HP var hans barndom och det går fortfarande inte att välja något annat över, som om han skulle vara ett större fan då han väljer de filmerna.

Då skrek jag att jag hade läst serien minst 5 gånger och att jag ha haft två hp kalas som liten och att jag inte blir ett mindre fan för det. Men för mig är hp böckerna det viktigaste och inte filmerna, dock var den sista riktigt bra.

Vi har fortfarande inte kunnat släppa detta, bara för att han inte vill erkänna att jag har rätt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

haha tur att din pappa och min mamma bor tsm [tard][bigsmile]

haha antar att det ska stå inte där [wink]


   
SvaraCitera

m3lis:

det var så lite så, men nu vill jag att du skriver något sånt också 🙁

Men vad du begär saker av mig hela tiden [sad][cry]


   
SvaraCitera