Aviseringar
Rensa alla

Smaskande


Smilen
Ämnesstartare

Tycker du det är jobbigt när någon smaskar sig? Ovårdat bordsskick eller tolererar ni smaskande? 


   
Citera

Ja, oerhört frustrerande. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

S3ON:
Ja, oerhört frustrerande. 

Speciellt prata med mat i mun och smaskar. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Speciellt prata med mat i mun och smaskar. 

jaaaa


   
SvaraCitera

så länge man kan skärpa sig när man äter ute på restaurang


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

blir omåttligt störd av sånt. 


   
SvaraCitera

oså kan man ju skärpa sig när de ä annat folk hemma också men annars när man slöäter hemma själv så behöver man ju inte bry sig om bordsskick


   
SvaraCitera

Hatar det Arg


   
SvaraCitera

Jag tyckte det var jobbigt när jag var mindre men nu känns det som en småsak i livets sammanhang.


   
SvaraCitera

äckligare med folk som ska trycka in en snus direkt vid bordet.. så de luktar snus när man sitter o äter


   
SvaraCitera

Är VERKLIGEN känslig för småljud. Oftast ber jag med attityd att hen ska fan tugga ordentligt fan.


   
SvaraCitera

Avskyr smaskande lika mkt som Örjan lax haha! 
''sluta smaska''


   
SvaraCitera

Nämen alltså det är ju sjukt irriterande att höra nån smaska som i klippet under, jag brukar inte vara med om sånt men när jag väl råkat ut för det kanske jag hade agerat som Agre Örjan.

Starkill91 :
Avskyr smaskande lika mkt som Örjan lax haha! 
''sluta smaska''

Lite väl elakt av honom att välja maträtt åt henne måste jag säga.


   
SvaraCitera

Äcklig Örjan är också som bestämmer allt åt henne och börjar komma med teorier och sedan så det där med att ''knulla'' vadfan gör han? Hon är ju bara trevlig och vill lära känna honom men han gör sig själv väldigt oattraktiv!


   
SvaraCitera

JAg hade knappast spottat på herrn och betett mig som Örjan han är ju banne mig värre än ah, vidrig är han bara. Smaskandet kan man väl leva med antar jag det är ju inte värsta grejen även fast det är jävligt irriterande.


   
SvaraCitera