Aviseringar
Rensa alla

Smiley piercing


Swork
Ämnesstartare

Hej! Tänkte höra om någon känner till en billig piercingstudio i Stockholm (eller närliggande tågstationer). Hade tänkt skaffa mig en Smiley. Om ni tagit den, hur är/var eran upplevelse? Btw, priset får inte överstiga 450kr 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Det gjorde inte jätteont att pierca, jag tyckte mest att det var lite jobbigt att borsta tänderna efteråt när det var ömt.


   
SvaraCitera
Swork
Ämnesstartare

terrormat:
Det gjorde inte jätteont att pierca, jag tyckte mest att det var lite jobbigt att borsta tänderna efteråt när det var ömt.

Okej! Förstår det ;( Hur går det att äta med den? Finns det något som är svårare att äta?


   
SvaraCitera

Swork:

Okej! Förstår det ;( Hur går det att äta med den? Finns det något som är svårare att äta?

Äpple var ganska svårt att äta, man använder ju framtänderna då. Annars kan jag inte komma på något!


   
SvaraCitera
Swork
Ämnesstartare

terrormat:

Äpple var ganska svårt att äta, man använder ju framtänderna då. Annars kan jag inte komma på något!

Okej, men det verkar inte så illa! Tack 🙂 Får leta reda på nån billig studio nu 🙂


   
SvaraCitera
banan

piercade smiley förut, det var fint! tröttnade efter några månader hahaRullar ögonen


   
SvaraCitera