Aviseringar
Rensa alla

smisk möblerade om och städade rummet!


smisk:

Oj, det är en pågående kamp, så troligtvis aldrig! Men jag tänkte ta det värsta idag, och sen får vi se

Ser ut som du har en massa saker som du aldrig använder. Är det ett moden som ligger vid skorna?


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

köttfärssås:

Fint. Vad för spel?

Ikväll blir det en massans WoW bara för att jag aktiverade kontot igen och satte upp gaming-riggen [party]

Lounge fact:

gör dig av med maaaaaaasssor

frigörande känsla i promise ya

så mycket man inte använder

Nja, ska flytta till eget relativt snart, så det är inget problem just nu ^^


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ser ut som du har en massa saker som du aldrig använder. Är det ett moden som ligger vid skorna?

Mmm en router, har en till bakom skorna. Och de används [rolleyes]


   
SvaraCitera

smisk:

Ikväll blir det en massans WoW bara för att jag aktiverade kontot igen och satte upp gaming-riggen

Bah. Trodde du skulle spela något vetigt.[sad]


   
SvaraCitera

smisk:

Mmm en router, har en till bakom skorna. Och de används

Två routrar? Är väl onödigt?


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

köttfärssås:

Bah. Trodde du skulle spela något vetigt.[sad]

det är vettigt [no-no] speciellt när jag är officer och vi ska raida och sånt! supervettigt 😀

Macktorsken:

Två routrar? Är väl onödigt?

Nja, jo, lite kanske, men den ena har tydligen inbyggd brandvägg och den andra är trådlös, och pappa säger att det är bäst så, och jag tror på det pappa säger o/


   
SvaraCitera

smisk:

det är vettigt speciellt när jag är officer och vi ska raida och sånt! supervettigt 😀

Bah. Kan tyvärr inte hålla med dig. Mitt Cataclysm ligger dock oöppnat så kan inte lämna en åsikt om det.


   
SvaraCitera

smisk:

Nja, jo, lite kanske, men den ena har tydligen inbyggd brandvägg och den andra är trådlös, och pappa säger att det är bäst så, och jag tror på det pappa säger o/

Jaha, men okej... [shake] Alla har väl inbyggda brandväggar och det är väl bra. [shake]

Har samma tvättkorg som dig. [cool]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

köttfärssås:

Bah. Kan tyvärr inte hålla med dig. Mitt Cataclysm ligger dock oöppnat så kan inte lämna en åsikt om det.

Dåligt! Öppna!

Macktorsken:

Jaha, men okej... [shake] Alla har väl inbyggda brandväggar och det är väl bra. [shake]

Tror inte den trådlösa har det, den är sjukt dålig [blush]

Macktorsken:

Har samma tvättkorg som dig. [cool]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

smisk:

Dåligt! Öppna!

Dåligt att stå emot abstinensbesvär för något som bara kommer leda till elände?[confused]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

köttfärssås:

Dåligt att stå emot abstinensbesvär för något som bara kommer leda till elände?[confused]

Äh, snick-snack, det går att hålla det till ett minimum [party]


   
SvaraCitera

smisk:

Äh, snick-snack, det går att hålla det till ett minimum

Du kanske kan.

Ser inget syfte i att spela det om jag håller det till ett minimum[party][blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Innan jag läste resten av tråden så trodde jag att det där var bilder på hur det var innan du städat. [cute]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Åtta:

Innan jag läste resten av tråden så trodde jag att det där var bilder på hur det var innan du städat. [cute]

Hade lika väl kunnat vara det... [cool]
Men som sagt, jag gillar det stökigt, det känns mycket mer hemma då!


   
SvaraCitera
blum
 blum

Jag har faktiskt sett till att vi har ett helt delforum för sånt här mys, flyttar tråden dit. [blush]


   
SvaraCitera