Aviseringar
Rensa alla

Smisk + penstrykarn + en flaska vodka + ???


smisk
Ämnesstartare

tja hej jag har tråkigt och den där penstrokes också och så har jag en flaska vodka så vem vill komma över på en kopp te


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk
Ämnesstartare

alltså det jag föreslår är en liten spontan mini-träff i stan men okej, ingen gillar mig 🙁


   
SvaraCitera

har ni 1 liten träff nu lr


   
SvaraCitera

stockholm, eller? jag och maxwinner är på, i så fall.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

anton96xo:

har ni 1 liten träff nu lr

neee bara skriver lite på fjärtbook


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Leijonsparf:

stockholm, eller? jag och maxwinner är på, i så fall.

awsm! några förslag på hur när var?


   
SvaraCitera

ah ok. vart e träffen da

kanshe kmr


   
SvaraCitera

smisk:

awsm! några förslag på hur när var?

maxwinner tycker vitabergsparken, typ om en timme? ska förbi systemet i så fall. är det stoli du har, förresten?


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Leijonsparf:

maxwinner tycker vitabergsparken, typ om en timme? ska förbi systemet i så fall. är det stoli du har, förresten?

Nänä, Sailor Vodka 🙁
tror jag kan om en timme, kanske måste vara hemma för att min syrras pojke ska hämta eller lämna något, men jag borde hinna!


   
SvaraCitera

smisk:

tror jag kan om en timme, kanske måste vara hemma för att min syrras pojke ska hämta eller lämna något, men jag borde hinna!

spontant förslag är vitabergsparken vid 19, ungefär. vet inte hur länge jag stannar, men jag antar en timme eller två, i alla fall. ska nog inte gå ut så jävla hårt, dock. måste spara mig till nästa vecka. rekrytera mer folk om ni kan och så, fler är alltid bättre.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Leijonsparf:

rekrytera mer folk om ni kan och så, fler är alltid bättre.

trying my best!


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

kom då folks!


   
SvaraCitera

c'mon


   
SvaraCitera

snart on my way osv


   
SvaraCitera

rekrytera mer folk, och vill ni hitta rätt så kan ni ringa maxwinner på 0736699437. vi sitter vid någon jävla stenmur för stunden.


   
SvaraCitera