Aviseringar
Rensa alla

Smita in på Peace & Love?


Ämnesstartare

Jag tänker smita in på campingen.. Nån risk att de ser mig? nån risk att de haffar mig på området? Isåfall hur?


   
Citera

Du blir väl utkastad ifall de haffar dig. Har för mig att det är någorlunda lätt att planka P&L ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najs.. Någon som vet färgen på årets armband? Tänkte göra ett låtsas, ifall tröjärmen glider upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag plankade in både på festivalområdet och campingen sommaren 07. Det var inte lätt att klättra över staket in på festivalområdet eftersom det var vakter överallt, däremot så visade jag bara ett gammal festivalarmband vid ingången och släpptes in 😀 Så ja.. ha en i liknande färg.

Campingen är skitlätt, om de inte höjt säkerheten nämnvärt. Jag flyttade bara ett bord närmare stängslet och hoppade över. Ha helst lång tröja så slipper du nojja över att någon vakt ser dig och du blir utslängd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men bäst är väll att betala? Köp en billig biljett på blocket? Alltså kul att åka fast om man inte bor i närheten sen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag åker fast så sover ag utanför staketet, mina polare slänger över sitt tält. Allt känns OK nu, åker imorrn och åker hem på lördag. ska bli feeeeeeeeeeeeest.


   
SvaraCitera
elinc

Banden är lila med lite rött och gult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Banden är lila med lite rött och gult

Typ hur breda? Inget speciellt campingband?


   
SvaraCitera
elinc

KruxilliMux:

Typ hur breda? Inget speciellt campingband?

Det lila är det som gäller, det andra är förra årets. (:

61179_1245677723.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Det lila är det som gäller, det andra är förra årets. (:

Tack! Höger eller vänster arm? Hittade inget tyg 🙁 Men hittade dessa:
[bigcheers][bigcheers]

Vilken av de skulle fungera provisoriskt? Kom ihåg att de inte ska kolla nära på dem, bara så de syns att jag har något på avstånd.


   
SvaraCitera
elinc

KruxilliMux:

Tack! Höger eller vänster arm?

TROR det var valfritt i år? Äsch, detta sitter iaf på höger [smile]

KruxilliMux:

Vilken av de skulle fungera provisoriskt? Kom ihåg att de inte ska kolla nära på dem, bara så de syns att jag har något på avstånd.

Åh, ser ju ganska passande ut. Men kanske. Om du har tur [crazy]


   
SvaraCitera

Skulle ha haft kvar mitt band från förra året, ser ju likanadt ut...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Åh, ser ju ganska passande ut. Men kanske. Om du har tur

Löfbergs eller den andra skiten? [smile]


   
SvaraCitera
elinc

KruxilliMux:

Löfbergs eller den andra skiten? [smile]

Löfbergs tror jag går bäst [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Internet var inte på topp när jag kom hem igår. Skulle bara säga att det gick finfint. En full polare hjälpte med att lyfta staketet. Hade alltid långärmat på mig, samt 3 armband på högra armen. Tog mig till "stan" en dag, och när jag kom tillbaka såg jag att det var vakter utplacerade på alla möjliga inbrytningställen. Men jag gick runt ett tag och på 2 sekunder gled jag under.
Mötte dock en vakt som ej var i "plikt" under fyllan. Skröt ganska grovt om att jag hade tagit mig in utan band, tills han avslöjade att han var vakt och skulle kasta ut mig om han inte fick ett av mina självlysande armband/halsband som jag köpt tidigare på COOP.

Men aja, det gick iaf [tard] tack för hjälpen [party]


   
SvaraCitera