Aviseringar
Rensa alla

sms t.o.f lärare söta lärare


Ämnesstartare

jag sitter och skickar sms till min lärare, det är jätteläskigt

men hon är söt och var jättesnäll, skrev ner massor av uppgifter osv och skrev krya på dig osv. blev rörd

jättefina lärare ska vi prata om här samt om hur läskigt det är att få sms av lärare osv

obs t.o.f betyder till och från


   
Citera
Åtta

Frågan är: är hon snygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får endast sms av lärare när dom är sjuka så vi elever vet sådant innan vi åker iväg till skolan. gillar när det händer [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det får jag ofta. det brukar kännas ganska obehagligt eftersom det ofta är jobbigt innehåll.
men om det är en rolig och mysig lärare som vill fråga hur jag mår när jag varit borta blir jag glad. idag kramade min lärare mig, det var fint [love]

+

enhimmelskdrog:

sms av lärare när dom är sjuka så vi elever vet sådant innan vi åker iväg till skolan. gillar när det händer

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En riktigt bra lärare är verkligen något fantastiskt. Synd att de är så sällsynta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Frågan är: är hon snygg?

Ej "hejjagvillhasexmeddignupådirekten"-snygg. Men söt.

enhimmelskdrog:

får endast sms av lärare när dom är sjuka så vi elever vet sådant innan vi åker iväg till skolan. gillar när det händer

Åh, hade gillat, men lärare har en tendens att aldrig vara sjuka..


   
SvaraCitera
Åtta

Underlig:

Ej "hejjagvillhasexmeddignupådirekten"-snygg. Men söt.

Hmm, nåväl. Det kunde varit värre.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

men om det är en rolig och mysig lärare som vill fråga hur jag mår när jag varit borta blir jag glad. idag kramade min lärare mig, det var fint

AAAAWWWW va söttt [love]

Myksa:

En riktigt bra lärare är verkligen något fantastiskt. Synd att de är så sällsynta.

Jag har 2, känns underbart! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Åh, hade gillat, men lärare har en tendens att aldrig vara sjuka..

nej det händer ju alltför sällan [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mattelärare de två månaderna jag faktiskt gick i gymnasiet var väldigt läskig på det där viset som lärare som sympatiserar med en är. en sådan där som går fram till en efter lektionen och frågar hur det är, tafsar en på armen etc. men det var välmenande, således: söt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej det händer ju alltför sällan

Ja [n]

sarkofag:

, tafsar en på armen etc.

fick mentala rysningsäckelbilder

sarkofag:

men det var välmenande, således: söt.

ah okej då är det okej i guess

fast har lite dumma lärare (obs i huvudet) som inte fattar nånting utan bara tror jag är sjuk men annars glad och välmående i psyket så slipper lärare som tror att dom hjälper när dom är sympatiska osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

fick mentala rysningsäckelbilder

det var lite, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen kontakt med dem förutom då dem vill ha extra möten om mitt beteende [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

möten om mitt beteende

utveckla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

utveckla

de tycker att jag har outvecklad potential och att jag kastar bort denna genom att vara dålit på att närvara och att jag sover bort skolan, är nonchalant osv detta anser dem påverkar och driver klassen i min riktning. [tard]


   
SvaraCitera