Aviseringar
Rensa alla

Sms till dator?


Gasell
Ämnesstartare

Jag har en sony ericsson som jag inte kan använda längre, för igångknappen fungerar inte. Hur gör jag för att flytta över mina sms till datorn? Jag kan koppla in den till datorn och flyttar över bilder och musik, men inte smsen. När jag googlar finns det appar (har inte en apptelefon) och Myphoneexplorer, men dels vet jag inte var smsen hamnar då och dels visar den bara sms från i juli (troligen då jag försökte lägga in senast).

Det finns även ett program till sony ericsson som heter pc companion, men det fungerar inte eftersom jag inte kan starta telefonen.

Finns det inget sätt att lägga över sms eftersom mobilen inte går att starta?


   
Citera

Om inte mobilen kan starta så kan du nog inte läsa interminnet.


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

Fast jag kan flytta över bilder och musik, borde jag inte kunna flytta över sms då?


   
SvaraCitera

Om du inte får igång den är jag rädd att det är kört, så länge du inte är väldigt kunnig. Detta utesluter jag eftersom denna tråden ens existerar.

Tyvärr.


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

Känns helt absurt att det finns i mobilen men att det inte skulle gå att få tag på på något sätt...


   
SvaraCitera

Det beror på. Den media du talar om ligger kanske på ett extern minne.

Men du är i tillverkarens våld. deras programvara bestämmer vad du kan och inte kan. Så fråga tillverkaren, de vet säkert.


   
SvaraCitera