Aviseringar
Rensa alla

Smsa gratis..


Ämnesstartare

Om man vill ha ett abonemang/kontantkort som inte är så dyrt och kunna smsa gratis till alla nät, vilket ska man ha då?? telia?comviq?tre? osv.. ? 😀


   
Citera
Ämnesetiketter
Correh

Inget är gratis[smile]


   
SvaraCitera

comviq kompis 195 ger 3000 gratis sms till alla nät i 30 dagar och kostar 195 kr.


   
SvaraCitera

ja inte tre iaf jag får betala till alla fucking comviqs har bara gratis inom tre o guess what??? INGEN har tre

3333333333333333 suuuuuuuugerrrrrrrrrrrr

nä skoja de e ok men skulle hjärna slippa alla fittcpn
"asså ja har comviq kan du ringa????"

jaha????vrf ska jag alltid slösa pengar?????? ja slösar väl lika mkt som din fula comviq mobil! H-O-R-A


   
SvaraCitera

comviq kompis 75 ger gratis sms till alla comviqare i 31 dagar och kostar 75 kr.


   
SvaraCitera

telia max 25, 5000 sms till alla nät i Sverige under 30 dagar för 49kr/mån [smile]


   
SvaraCitera

Telia refill, 499:- 5000/månad i ett år..


   
SvaraCitera

tele2 student kompis, typ 39 kr per månad, 3000 sms per månad till alla nät, gratis samtal till comviq/tele2. öppningsavgift 69 öre, minutpris 69 öre, gratis till comviq/tele2. oslagbart. beställ på mecenat.se


   
SvaraCitera

Crypto:

telia max 25, 5000 sms till alla nät i Sverige under 30 dagar för 49kr/mån [smile]


   
SvaraCitera

Halebop till vänner, kostar 59kr/mån och du får 3000 sms gratis till alla nät, gratis samtal inom halebop och typ 59 öre/min till andra nät.

Lugnt de bästa man kan hitta i abonnemangsväg.


   
SvaraCitera